Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: از ۲۹۱ داوطلب شرکت کننده در مرحله اول بیست و چهارمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور ۱۷ دانشجوی فرهیخته و ممتاز دانشگاه پیام نور به مرحله نهائی راه یافتند.

وی افزود: مریم دارستانی فراهانی رشته علوم کشاورزی، فاطمه توکلی کمکوئی رشته زبان و ادبیات فارسی، فخرالسادات ملک بنادکی رشته زبان و ادبیات فارسی، میر مرتضی اولیائیان رشته علوم جغرافیا از استان تهران، سیما سرخیل رشته روانشناسی از استان مازندران، شیما غلامعلی زاده رشته روانشناسی از استان گیلان، ابوالفضل طاهر خانی رشته زبان و ادبیات فارسی از استان قزوین، علی اصغر شفیعی رشته الهیات و معارف اسلامی از استان اصفهان، اردوان حسنی رشته زبان و ادبیات فارسی از استان کهکیلویه و بویر احمد، شیرین درزی رشته روانشناسی از استان فارس، مطهره جوزا و امین رستمی رشته الهیات و معارف اسلامی از استان کرمان، فاطمه سواعدی رشته الهیات و معارف اسلامی، سمانه فرخی نسب، مهسا گلی نسب، جابر طهماسبی اصل رشته مهندسی صنایع و راحله جدیدی رشته علوم تربیتی از استان خوزستان در مرحله نهایی این مسابقات شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین ناجی عنوان کرد: از رشته زبان و ادبیات فارسی ۴ نفر، رشته الهیات و معارف اسلامی ۴ نفر، روانشناسی ۳ نفر، مهندسی صنایع ۳ نفر، از رشته‌های علوم جغرافیا، علوم تربیتی و مهندسی کشاورزی هر کدام یک نفر به مرحله نهائی راه یافته اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خوزستان ادامه داد: مرحله بیست و چهارمین المپیاد علمی - دانشجویی ۳ و ۴ مرداد ماه برگزار می‌شود و این در حالی است که تعداد دانشجویان دانشگاه پیام نور در این دوره نسبت به دوره قبل افزایش چشمگیری داشته است.

این مقام مسئول بیان داشت: در بیست و سومین دوره المپیاد غیر متمرکز منطقه‌ای سال ۱۳۹۷ تنها دو نفر (ازمنطقه ۲ و منطقه ۴) به مرحله نهائی راه یافتند و در سال ۱۳۹۸ تعداد آن به ۱۷ نفر رسیده است.

وی در پایان گفت: رتبه اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیاد‌های علمی دانشجویی کشور مستقیما توسط دانشگاهها، بدون شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام/م

رقابت دانشجویان در قالب المپیاد علمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشجویی المپیاد علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: به مناسبت گرامیداشت دهم اردیبهشت سال جاری، از آهنگ خلیج‌فارس به دو زبان فارسی و عربی تهیه شده به سفارش این سازمان، رونمایی می‌شود.

محمود افتخاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با تبریک فرارسیدن دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس اظهار کرد: طی سال‌های اخیر کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس به همراه اربابان غریب‌شان که از انقلاب اسلامی و اقتدار ایران زخم خورده‌اند همواره سعی و تلاش فراوانی در تحریف نام خلیج فارس داشته‌اند تا از این تغییر نام اعتباری برای خود بیافرینند و این آبراه استراتژیک جهان را به نام خود درآورند.

وی افزود: البته اعراب حاشیه خلیج فارس در پیمودن این مسیر تنها نبودند و گاه گاه از سوی بعضی مؤسسات بزرگ غربی از جمله نشنال جئوگرافی نیز همراهی می‌شدند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک تصریح کرد: این همراهی‌ها در نهایت به عذرخواهی این گونه مؤسسات و جایگزینی نام اصیل خلیج فارس به جای نام‌های جعلی دیگر شد.

افتخاری فرد خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت دهم اردیبهشت ماه سال جاری، از آهنگ خلیج فارس به دو زبان فارسی و عربی تهیه شده به سفارش این سازمان، رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای ارج نهادن این روز بزرگ و با عنایت به برنامه‌ریزی انجام شده سفارش ساخت یک قطعه موسیقایی به نام خلیج فارس در دستور کار قرار گرفته شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: این اثر امروز دوشنبه دهم اردیبهشت در صحن علنی شورا با حضور اعضای شورای شهر و شهردار اراک رونمایی می‌شود.

کد خبر 749104

دیگر خبرها

  • رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • (ویدئو) دردسرهای فریدون زندی برای صحبت به زبان فارسی
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند