Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جانشین فرمانده ناجا با بیان این که امروز راهبرد نیروی انتظامی توسعه امنیت با مشارکت مردم است، گفت: قطعا با کمک و حمایت های مردم مأموریت های خود را بهتر از گذشته انجام خواهیم داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "ایوب سلیمانی" در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با تبریک ایام دهه کرامت و سلام و درود به شهدا از صدر اسلام تاکنون و نیز آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) اظهار داشت: در ابتدا لازم می دانم به همه کسانی که افتخار و شرف حضور دارند، روحانیت معظم، مسئولان لشکری و کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا خیر مقدم عرض کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خداوند را بابت این عزت و توفیق خدمت، سپاسگزارم و لازم می دانم در ابتدای سخنان خود چند جمله در رابطه با فراز و فرودهای انقلاب اسلامی و دشمنی های استکبار در مراحل مختلف و تا به اوج رسیدن دشمنی های آنها در دو، سه سال اخیر اشاره کنم.
این مقام انتظامی با بیان اینکه بحمدالله مردم با وجود مشکلات، هوشیارانه در همه صحنه ها عمل کردند، گفت:  دشمنی ها به سطحی رسید که حتی کشورهای کوچک منطقه که در دهه و سده های مختلف جرأت بیان کوچکترین سخنی در رابطه با کشور ما را نداشتند صحبت های بسیار بزرگتر از لسان خود به زبان آورند و گفتند که ایران چهلمین سال پیروزی انقلاب خود را نمی تواند جشن بگیرد ولی همه دیدیم که دهه فجر امسال تیرشان به سنگ خورد.
جانشین فرمانده ناجا با بیان این مطلب که رئیس جمهور سرافکنده آمریکا از 5 سازمان خواست تا بررسی کنند چرا ایران با این همه فشار هنوز پابرجاست و مردم آن در آرامش زندگی می کنند و تهدیدهای ما کارگر نمی شود، اظهار داشت: انگلیس، فرانسه، سازمان "سی آی ای" و رژیم صهیونیستی در این رابطه تحقیقات خود را انجام داده و گزارش های فراتحلیلی تهیه کردند و سندی را تحویل وی داده و اعلام کردند که مردم ایران به پشتوانه هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و نیروهای مسلح در مقابل تهدیدات و تحریم ها کوتاه نیامده و نخواهند آمد و در این زمینه دو راه بیشتر وجود ندارد. اینکه در مقابل ایران تعظیم یا فشارهای کنونی را 10 برابر کنیم.
سردار سلیمانی اضافه کرد: این سازمان ها در گزارش خود همواره تأکید کرده اند شعار بدهید، تهدید کنید ولی بدانید که ثقل حرکت، شکست اراده مردم است و شما باید تمرکز خود را برای شکستن صبر و تحمل مردم ایران به کار گیرید و امنیت را مختل و معیشت مردم را دچار مشکل سازید تا مردم به نقطه ای برسند که تنها راه را جدایی از نظام بدانند و این نسخه ای بود که سازمان ها برای رئیس جمهور آمریکا پیچیدند.
جانشین فرمانده ناجا به توانمندی ها و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: زدن پهپاد آمریکایی حاوی دو پیام روشن بود یکی اینکه ایران توانایی ساخت همه تجهیزات را دارد و دوم ایران می تواند با هر قدرتی در صحنه مقابله کرده و در این زمینه تردیدی ندارد.
وی با بیان اینکه امروز به برکت صبر و بصیرت مردم، عنایات حضرت حق، هدایت های رهبر معظم انقلاب، بشارت های ایشان و برخورداری از نیروهای مجاهد، مخلص و انقلابی به حدی از بازدارندگی رسیده ایم که اگر همه دشمنان اجماع کنند جرأت آغاز هیچ جنگی علیه ما را نخواهند داشت و این سرمایه ای عظیم محسوب می شود.
جانشین فرمانده ناجا با بیان این مطلب که انسان همواره به دنبال آرامش است و به آن نیاز دارد، اظهار داشت: آرامش زاییده نظم و امنیت است و اگر انسان احساس امنیت نکند هرگز به آرامش دست نخواهد یافت
وی با بیان اینکه مقابله و مبارزه با تجاوز، سرقت، قاچاق کالا و ناهنجاری های اجتماعی از اولویت های ناجا محسوب می شود، افزود: قاچاق، معضلی است که همه دنیا با آن دست به گریبان هستند ولی امروز دشمنان با تقویت پیاده نظام های خود، تمام ظرفیت شان را به کار بسته اند تا به نوعی ارزاق عمومی مردم را به خارج از کشور قاچاق و اختلال ایجاد کنند.
سردار سلیمانی مواد مخدر را از دیگر موضوعاتی عنوان کرد که امروزه دشمن بسیج شده تا از این طریق کشور و جوانان را با آن درگیر کند.
این مقام عالی انتظامی کشور با بیان این  که آسیب های اجتماعی یکی دیگر از موارد مورد نظر دشمن برای ضربه به نظام و انقلاب و کشور است، تصریح کرد: حتی امروز دشمنان از موضوع سرقت نیز برای ناامن جلوه دادن کشور به عنوان یک ابزار استفاده می کنند ولی پلیس قاطعانه با آن برخورد می کند.
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی امروز وظیفه تأمین امنیت و تحقق آرامش برای مردم را به عهده دارد، عنوان کرد: 5 رکن مأموریتی نیروی انتظامی برقراری نظم، انضباط، آرامش، امنیت و پاسداری از ارزش های انقلاب است.
سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: عزیزان ما در ارتش و سپاه، قله ها را فتح کرده اند و به حدی از بازدارندگی رسیده اند که دشمن جرأت تعدی به آنها را نخواهد داشت و نیروی انتظامی نیز در این قاعده از تمام توان و ظرفیت خود برای توسعه امنیت پایدار استفاده خواهد کرد.
سردار سلیمانی در این زمینه تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی امام (ره) احساس کردند که نیروهای نظامی در جبهه ها نیاز به کمک دارد و فرمان دادند تا مردم به کمک نیروهای نظامی در جبهه ها بروند و در سال های اخیر این اتفاق بار دیگر تکرار شد و مقام معظم رهبری احساس کردند که نیروی انتظامی نیازمند یک حمایت و پشتیبانی از سوی مردم است و به همه توصیه کردند که از این نیروی در خط و برخط حمایت شود.
وی با بیان اینکه امروز راهبرد نیروی انتظامی توسعه امنیت با مشارکت مردم است، خاطر نشان کرد: قطعا با کمک و حمایت های مردم مأموریت های خود را بهتر از گذشته انجام خواهیم داد.
جانشین فرمانده ناجا در ادامه به تشکیل دو فرماندهی مستقل شرق و غرب ویژه استان تهران اشاره کرد و گفت: طی چند سال اخیر شاهد افزایش امنیت در این مناطق بودیم و بحمدالله توانستیم رضایت مردمی را جلب و خدمات مطلوبتری را ارائه کنیم که در صورت افزایش حمایت ها این روند رشد مضاعفی خواهد داشت.
سردار سلیمانی اولویت های کلی نیروی انتظامی را کاهش سرقت، مبارزه با مواد مخدر، کاهش تلفات ناشی از تصادفات، قتل و آدم ربایی و صیانت از کارکنان برای حضور بدون دغدغه در ماموریت ها عنوان کرد و گفت: لازم می دانم یادآوری کنم که از حدود 9 هزار خدمتی که دستگاه ها انجام می دهند حدود هزار و 600 خدمت متعلق به نیروی انتظامی است و بر این مبنا است که مقام معظم رهبری پلیس را ویترین نظام می دانند.
وی لازمه اقتدار را قدرت برگرفته از تجهیزات، تجارب، برنامه ریزی، عزم و اراده سازمانی عنوان و تصریح کرد: همه اقدامات ناجا بر مبنای قانون است و همین موجب شده که از سوی قوه قضائیه و مجلس نیز مورد حمایت قرار بگیریم.
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به این که براساس نظرسنجی ها بالای 70 درصد مردم از پلیس رضایت دارند، گفت: مردم ما هرگز از آرمان های خود عدول و عبور نکرده و همواره حامی پلیس بوده اند.
این مقام عالی انتظامی با بیان این که بحمدالله پلیس در موضوعات مختلف از اشراف اطلاعاتی خوبی برخوردار است، افزود: هوشمندسازی پلیس یکی از مهمترین اولویت ها در ناجا به شمار می آید و قطعا این حرکت در راستای خواست و اراده مردم خواهد بود.
سردار سلیمانی درادامه سخنان خود به جابه جایی فرماندهان انتظامی استان ها و مناطق مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: از این بابت خدا را شاکریم که هر جا می رویم فرماندهان ما مورد حمایت مردم هستند.
جانشین فرمانده ناجا گفت: بررسی پرونده 4 ساله سردار ناظری فرمانده سابق شرق استان تهران نشان از دین مداری، سختکوشی، ضابطه گرایی و قانون مندی است و خوشبختانه سردار عزیزی نیز که به سمت فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران منصوب شده اند از فرماندهان لایق، باتجربه و خستگی ناپذیر هستند.
گفتنی است، با قرائت حکم انتصاب فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران توسط سردار "سیدمحسن سید عبودی" رئیس انتصابات بازرسی کل ناجا، سردار "کیومرث عزیزی" که پیشتر فرماندهی انتظامی استان مرکزی را بر عهده داشت به سمت فرماندهی ویژه شرق تهران منصوب شد.
شایان ذکر است در ابتدای این مراسم فرزند شهید "مهدی علوی بقا" از افسران مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق تهران که در سال 1391 حین تعقیب و گریز قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل شد با اهداء گل و خوشامدگویی از جانشین فرمانده ناجا استقبال کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راهبرد نیرو انتظامی توسعه امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عتباتی در این دستور تاکید کرده  است این چنین رفتارهای خاص توسط عده معدودی از اراذل و اوباش که موجب نگرانی مردم و برهم خوردن نظم عمومی می شود را پیگیری و ضمن برخورد قاطع قانونی و قضایی موضوع علت یابی و آسیب شناسی و تدابیر پیشگیرانه اتخاذ و عملیاتی شود.

عتباتی در قسمت دیگری از دستور خود آورده است نباید اجازه داد تعداد معدودی اراذل و اوباش با رفتارهای نامتعارف و مجرمانه فرهنگ غنی شهر اروميه و امنیت شهروندان را مختل کنند.

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • اظهارات سردار رادان درباره چرایی طرح حجاب: چشم مردم به بی‌حیایی عادت کند، غیرت گرفته می‌شود
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • سردار رادان: چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم
  • سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»