Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@20:58:14 GMT

رشد ۷۰ درصدی صادرات البرز در ۳ ماهه اول سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۶۵۰۴

رشد ۷۰ درصدی صادرات البرز در ۳ ماهه اول سال ۹۸

به گزارش خبرآنلاین ، شهبازی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه خروجی عملیاتی و اجرایی جلسات همواره مورد تاکید است، افزود: این روزها البرز در حوزه های مختلف اعم از اقتصادی موفق به کسب توفیقات ارزشمندی شده است.
وی ادامه داد: جلسات مستمر و نتیجه بخش ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، ستاد تنظیم بازار، کارگروه صادرات غیرنفتی، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. موفقیت های بزرگی تحت عنوان طلایه داری کشور در جذب اعتبارات رفع موانع تولید و رشد ۷۰ درصدی ۳ ماهه اول سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.
شهبازی گفت: روند امید بخش و موفقیت آمیز فعالیت های اقتصادی موید این امر است که بخش خصوصی، بالنده و پویا وارد میدان عمل شده و با حمایت های صورت گرفته فعالیت های خود را مقتدرانه دنبال می کند.
وی افزود: علی رغم پیش بینی های دشمنان نظام که امسال را سالی سخت برای کشور پیش بینی می کردند، با سرعت به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می کنیم و البرز در ۳ ماهه اول سال ۹۸ بیش ۲۹ میلیون دلار صادرات داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد پیشرفت دلاری و ریالی داشته است.
استاندار البرز اضافه کرد: صادرات محصولات های تک دارویی و مواد غذایی از البرز به کشورهای اروپایی و آسیای میانه به این معنا است که البرز با هم افزایی و تعامل بین مسئولان نظام و بخش خصوصی در مسیر پیشرفت اقتصادی و رونق تولید قرار دارد.
وی گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری که همواره بر تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان یک اقتصاد درون زا و برون نگر تاکید دارند، با تمام قوا در البرز بدنبال اجرای برنامه های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هستیم.
شهبازی افزود: امروز پرونده ۸ واحد تولیدی با بیش از ۶۰۰ نفر اشتغال در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شد و در راستای حل موانع آنها تدابیر لازم اتخاذ شد.
وی عنوان کرد: در استان استراتژیک و مولد البرز، بخش خصوصی جلودار است و طی برگزاری جلسات تخصصی و بازدیدهای میدانی، حمایت های لازم از این قشر موثر در اقتصاد کشور صورت می گیرد.
استاندار البرز گفت: امید است با توجه به پویایی مجموعه مسئولان البرز در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید، با همت بالا بسترهای اشتغال استان تثبیت و اجرا شود و نرخ بیکاری تنزل پیدا کند.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اقتصاد مقاومتی بیکاری تنظیم بازار توسعه و پیشرفت صادرات غیرنفتی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان

سید حسین حسینی دربازدید از نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴، خوزستان را یکی از قطب‌های شیلاتی کشور دانست و بیان کرد: نقش شرکت‌های دانش بنیان در راستای برنامه‌های محوری شیلات و تاکید بر اقتصاد دریامحور بسیار مؤثر است.

وی ضمن اشاره به وجود استعدادهای فراوان در خوزستان در راستای توسعه تولید آبزیان گفت: صادرات آبزیان در سال گذشته در این استان با ۶۲ درصد رشد ۴۷ هزار تن برآورد شد که با استفاده از ظرفیت‌های جدید شیلاتی امکان افزایش آن وجود دارد.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند