Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@09:01:36 GMT

مسئولان استانی به آستارا نگاه ویژه داشته باشند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۷۹۱۷

مسئولان استانی به آستارا نگاه ویژه داشته باشند

داداشی گفت: مسئولان استانی باید به شهرستان آستارا نگاه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«ولی داداشی» امروز(یکشنبه، ۱۶ تیر) در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: مسئولان استانی باید به شهرستان آستارا نگاه ویژه داشته باشند.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی افزود: در اختصاص اعتبار و بودجه به طرح های عمرانی و اجرا و تکمیل آنها کوتاهی صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه با پیگیری های صورت گرفته لایروبی بندر آستارا انجام شده است، تصریح کرد: سهل انگاری در این خصوص قابل پذیرش نیست.

 

داداشی از سفر خود به جمهوری آذربایجان خبر داد و گفت: فردا برای مذاکرات در رابطه با مسئله گذرمرزی به جمهوری آذربایجان سفر می کنم تا لغو روادید برای اتباع ایرانی را پیگیر باشم.

 

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از برطرف شدن مشکلات راه آهن و تعریض محور مواصلاتی آستارا به اردبیل خبر داد.

 

داداشی گفت: سی تی اسکن، ماموگرافی و خدمات ویژه پزشکی برای شهرستان آستارا دریافت شده و در حال انجام است.

 

*** اقدامات جدی برای توسعه آستارا انجام شود

«حجت الاسلام کاظم حافظ نیا» نیز در این جلسه،اظهارکرد: بندر آستارا در اختصاص اعتبارات و تکمیل طرح ها مظلوم واقع شده است.

 

امام جمعه بندر آستارا با تاکید بر اینکه اقدامات جدی برای توسعه آستارا انجام شود، افزود: مردم آستارا برای بهره مندی از خدمات درمانی به شهرستان های همجوار سفر می کنند.

 

وی از افتتاح زودهنگام و پیش از تکمیل نهایی بیمارستان و مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد آستارا انتقاد کرد و گفت: در حال حاضر در طرح های مذکور با مشکلاتی روبرو هستیم.

 

حجت الاسلام حافظ نیا خاطرنشان کرد: تجهیز بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا از اوجب واجبات است و باید هرچه سریعتر انجام شود.

 

امام جمعه بندر آستارا از عدم حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست شورای اداری این شهرستان انتقاد کرد و افزود: زمین چمن و سالن‌های ورزشی بندر آستارا در شان ورزشکاران این شهرستان نیست.

 

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: سالن های ورزشی آستارا با کمترین امکانات اداره می شود.

 

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی مسجد بیرجند خراسان جنوبي اصفهان قم نگاه ویژه مسئولان استانی بهداشت و درمان بندر آستارا راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)

ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان روز چهارشنبه با اشاره به مزیت‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) گفت: این منطقه مزیت‌های فراوانی به لحاظ زیرساخت‌ها و روساخت‌های مهیا برای فعالیت‌های بازرگانی، کوتاهی مسافت با مرز‌های ترانزیتی در غرب و شمال غرب کشور، استقبال روزافزون بازرگانان از مزیت‌های آن و استفاده کم‌نظیر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه‌گذاری در این منطقه ویژه بندری در چارچوب مقررات مربوطه دارد.

وی ادامه داد: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی طی چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش هشت میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: براساس این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار مترمکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های تزانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری شود.

وی افزود: با اتخاذ تمهیدات مناسبت به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که ۲۸۷ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مسئولان عالی کشور نگاه ویژه به بوشهر داشته باشند
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!