Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@22:29:31 GMT

زدا قائم‌مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۷۹۳۸

خرداد؛مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی محمدحسن زدا را به‌عنوان قائم مقام مدیرعامل این سازمان منصوب کرد.

به گزارش خرداد، در متن حکم صادر شده از سوی مصطفی سالاری بدین شرح است:

جناب آقای محمدحسن زدا

سلام علیکم

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و براساس تبصره 4 ماده 15 اساسنامه سازمان تأمین اجتماعی، به عنوان قائم مقام مدیرعامل منصوب می گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امید است با اتکال به خداوند متعال، ضمن بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و سرمایه انسانی، در راستای منافع و مصالح سازمان در جهت اهداف تبیین شده بویژه اصول و سیاست های نظام جامع تأمین اجتماعی، خدمت شایسته و صیانت از حقوق ذینفعان و شرکای اجتماعی سازمان و بطور کلی انجام کلیه امور ارجاعی و تفویضی اهتمام لازم معمول نمایید. از درگاه خداوند منّان توفیقات روزافزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسألت می نمایم. برچسب ها: زدا ، سازمان تأمین اجتماعی

منبع: خرداد

کلیدواژه: زدا سازمان تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد