Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) در استان گفت: درمجموعه سپاه خودی و غیرخودی وجود ندارد و با روی باز از تمام رسانه‌ها با جناح بندی‌های مختلف استقبال می‌کنیم، چراکه خط قرمز و معیار خودی و غیرخودی پذیرش و پیروی از ولایت و مواضع رهبری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در نشست تعاملی اصحاب رسانه و مجموعه روابط عمومی سپاه که امروز(یکشنبه) در مجتمع فرهنگی ورزشی طلائیه برگزار شد، اظهار کرد: در بسیج و سپاه خودی بدین معناست که هرکس که مواضع انقلاب و رهبری را بیان می‌کند و هرکس که نگاه و عملکردش با آهنگ امریکا و اسرائیل امروز و با استکیار است غیرخودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سپاه خودی و غیرخودی ندارد و هرکس فعالیت جهادی داشته باشد در خدمتشان هستیم و از فعالیت‌هایشان حمایت می‌کنیم. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان ابراز کرد: انتشار برخی اخبار از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری به معنای مواضع رسمی سپاه نیست و این مواضع صرفا بصورت رسمی از طریق روابط عمومی مطرح می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: درواقع معیار خودی و غیرخودی به معنای چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا نیست؛ هرکس قلبش برلی انقلاب می‌تپد و امام و مواضع و مبانی ایشان و رهبری را می‌پذیرد خودی است، دراصل خزب الله خودی و حزب شیطان غیرخودی است و این موضوع خط قرمز و معیار ماست.

وی ادامه داد: فعالیت خبرنگاران بسیار ارزشمند است و در توان از آن‌ها تشکر می‌کنیم، اما به دلیل محدودیت‌های مالی امکان تشکر مالی از تمام آن‌ها وجود ندارد.

معبودی بیان کرد: باید به تبیین بیانیه گام دوم اهتمام بورزیم، چراکه رهبری برای آن بسیار زحمت کشیدند و شامل سه نکته اصلی است مبتی بر اینکه ما کحا بودیم، اکنون کجا قرار داریم و پس از این در کجا قرار خواهیم داشت.

وی گفت: اکنون اهتمامی که نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب باشد وجود ندارد؛ ما پیش از انقلاب هیچ و صفر بودیم؛ چراکه حاکمان وابسته و مستبد حکمرانی می‌کرند اما امروز مقتدر و پیش رو هستیم و بیانیه قصد بیان این موضوع را دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان افزود: امروز هواپیمای فوق پیشرفته جاسوسی و ناو هواپیمابر در منطقه حضور پیدا می‌کند؛ اما با اقتداری که داریم منجر به شکست می‌شوند.

وی اذعان کرد: محمدرضا پهلوی به دلیل گوش کردن به رادیو آلمان و نصب نقشه آلمان مورد سرزنش قرار می‌گیرد، اما امروز ترامپ به رهبر معظم انقلاب  پیام می‌فرستد و مورد اعتنا قرار نمی‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی ضرورت دارد که نتیجه آن رسیدن به ظهور ولایت عظمی است.

معبودی عنوان کرد: لازم است رسانه‌ها بصورت مداوم بخش‌های مختلف بیانیه گام دوم را مورد مطالعه و مطالبه از مسئولان قرار دهند، چراکه با عملیاتی شدن این بیانیه بسیاری از مشکلات کشور قابل حل است.

وی افزود: من می‌پذیرم که ما در مجموعه سپاه و بسیج در بیان اقداماتمان کامل هستیم و به دلایل مختلف اطلاع رسانی کافی صورت نمی‌گیرد که این موضوع نیازمند توجه و رسیدگی و رفع نقص است. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

کد خبر 849620 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران بسیج سازندگی خبر ویژه سرلشگر حسین سلامی

دیگر خبرها

  • نتانیاهو به تنهایی مسئول سنگ‌اندازی بر سر راه توافق است
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید