Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  کرمی معاون پژوهش و عضو هیات علمی دانشگاه کرمانشاه با اشاره به برگزاری کارگاه؛ «نشست فرهنگی ویژه آشنایی با اندیشه‌ها و سیره اهل بیت (ع) گفت:موسسه پرتو اندیشه کلام وحی با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه ــ نخستین نشست فرهنگی «آسیب‌شناسی مطالعات اندیشه‌ها و سیره اهل بیت (ع)» با حضور جمعی از صاحب‌نظران در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 محسن کرمی، معاون پژوهش و عضو هیات علمی دانشگاه کرمانشاه با موضوع قرائت المصادر الاسلامیه لدراسته تاریخ ائمه (ع)؛ در زمینه نقش مبانی کلامی در آسیب‌زدایی سیره‌پژوهی؛ با موضوع بایستگی‌های دستیابی به‌سیره سخن در زمینه بایستگی کاربست .

وی بیان  کرد: با مطالعات تاریخ و سیره اهل بیت (ع) و همچنین پیامبران و سفیران الهی برای محبت با تمام نیرو می‌کوشیدند تا مردم، آفریدگار خویش را بشناسند و با او ارتباط برقرار کنند تا در عمل به دستور‌های خداوند و پیاده کردن تعالیم آسمانی کوشا باشند.

و ی بیان کرد : در نتیجه جامعه‌ ایده آل انسانی تحقق یابد؛ و این ارتباط تنها از طریق محبت می‌تواند موجود محدود را متصل به فیض وجود لایتناهی الهی کند  این، بدان معناست که محبت و خدا دوستى، اصلى‌ترین پایه هاى سازندگى فردى و اجتماعى و تکامل مادّى و معنوى انسان است .

انتهای   پیام/ز



 

آسیب‌شناسی مطالعات اندیشه‌ها و سیره اهل بیت (ع)

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار احادیث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمی که مشق عشق می‌کند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در روزگاری که خسته از ماشینی شدن زندگی، دوری از محبت و ایثار و کمک شده ایم هر از گاهی انسان‌هایی پیدا می‌شوند که انسانیت و محبت و ایثار را به ما یادآوری می‌کنند.

خانم احمدی معلم پایه سوم مقطع ابتدایی مدرسه عمار یاسر در خیابان ایران گاز قزوین است.

این بانوی معلم با یک دنیا آرزو برای دستگیری از نیازمندان شیفته شغلش است و هرگز خسته‌ نمی‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • معلمی که مشق عشق می‌کند
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» بر روی دستان کرمانشاهیان تشییع می‌شود
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم