Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری برنا؛ قائم مقام شهردار گوانگ ژو در نشست با مدیران شهری گرگان اظهار کرد: ما طی دو روزگذشته از بافت تاریخی، جنگل و پارکها بازدید کردیم و امیدواریم در دفعات بعد بتوانیم از دریا هم بازدید داشته باشیم.

وی اظهار کرد: وجوه مشترک زیادی مانند دریا وکوه و پیشینه تاریخی بین گرگان و گوانگ ژو وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ایجاد شهرک صنعتی ویژه شهر گوانگ ژواشاره کرد وافزود: حتما در این خصوص در بازگشت به گوانگ ژوپیگیری های لازم راانجام خواهیم داد و نتیجه را به مدیران شهری گرگان اعلام می کنیم.

  قائم مقام شهردارگوانگ ژوگفت: شهر گوانگ ژوبا حدود 70شهر در سراسر دنیا پیمان خواهرخواندگی دارد اما فرصت های که در شهر گرگان مشاهده کردیم بسیار بیشتراز سایرشهرهای خواهر خوانده گوانگ ژواست.

وی ضمن یاداوری اینکه گوانگ ژو سومین شهر بزرگ چین است به اهمیت جاده ابریشم در توسعه ارتباط بین ایران و چین اشاره کرد وافزود:همانطورکه جاده ابرشیم در گذشته اثرگذاری زیادی درروابط دو کشور داشته است، امیدواریم درآینده نزدیک شاهد رونق و توسعه جاده ابریشم باشیم.

قائم مقام شهردار گوانگ ژو اذعان داشت:درجلسه با مدیران شهری گرگان در رابطه با موضوعات فرهنگی،ورزشی،صنعتی،کشاورزی تبادل نظر شد که این موضوعات دقیقا مد نظرمدیران شهری گوانگ ژو نیزبود.

 وی ضمن تاکید براینکه همکاری ما با شهر گرگان قطع به یقین موفقیت آمیز خواهد بود،یادآورشد: سعی میکنیم در رابطه با تمام نیاز های شهر گرگان برنامه ریزی کنیم و در رابطه با حل این نیازها تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم ارتباط گرگان و گوانگ ژو بیش تر از گذشته باشد.

خبرنگار: علی اصغر سلیمانی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران و چین جاده جنگل کشاورزی مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، این سلسله نشست‌ها به ابتکار شهرداری تبریز برگزار خواهد شد و در ماههای آینده به صورت مستمر بین شهرداران شهرهای جاده ابریشم ادامه خواهد یافت.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز در این نشست که در قالب وبینار برگزار خواهد شد به ارائه ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی و توریستی شهر تبریز و تبیین جایگاه ژئوپلتیک این شهر در مسیر جاده ابریشم می پردازد.

نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت با حضور موتونوبو ناکاگاوا شهردار نارا (از شهرهای ژاپن)، فضل‌الدین عمراف شهردار سمرقند (از شهرهای ازبکستان) و یعقوب هوشیار شهردار تبریز برپا خواهد شد.

معرفی شهر نارا، جایگاه بین المللی و نقش آن در مسیر جاده ابریشم و همچنین معرفی شهر سمرقند توسط شهردار این شهر از دیگر بخش‌های این وبینار خواهد بود.

رویداد دوجانبه «مجمع ژاپن و ایران در زمینه معماری و مسائل شهری» که در ژاپن بین فوریه و می در سال ۲۰۱۸ برگزار شد، بستر این تبادل فرهنگی را تشکیل داده است. در این راستا و در ادامه فعالیت‌های دیپلماسی شهری و پس از ارایه نامه رسمی شهردار تبریز به شهردار نارا، گفتگو های مابین دو شهر برای اولین بار آغاز شده و امید است گفتگوی شهرداران نتایج خوب و ملموسی را برای شهروندان طرفین داشته باشد.

این نشست به عنوان پیش زمینه‌ای برای نشست دوم که همزمان با همایش فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز در سال جاری برگزار می‌شود، خواهد بود.

از نتایج پیش بینی شده برای این نشست می‌توان به برگزاری هفته‌های فرهنگی در شهرهای جاده ابریشم، مفاهیم مدرن و بروز در حوزه تعاملات بین المللی در دیپلماسی شهری بین شهرها، توسعه شهری شهرهای تاریخی حول محور تاریخی، تبیین سیاست‌های جاده ابریشم در حوزه‌های تبادلات فرهنگی، گردشگری و احیا بافت‌های تاریخی و توسعه و گسترش تعاملات علمی بین شهرهای جاده ابریشم از طریق برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها و بسترسازی توسعه این ارتباطات اشاره کرد.

کد خبر 6092841

دیگر خبرها

  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟ |‌ احتمال بارداری از یک ماه تا یک سال پس از ازدواج چند درصد است؟
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان