Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@07:35:13 GMT

۷۵۰۰ کیلوگرم شیرخشک قاچاق در ایرانشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۹۰۴۱

۷۵۰۰ کیلوگرم شیرخشک قاچاق در ایرانشهر کشف شد

 به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، حیدر میرزایی اظهار داشت: مأمورین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق شدند انبار محل دپوی شیرخشک را در یکی از روستا‌های شهرستان ایرانشهر شناسایی و با اقدام به موقع مقدار ۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شیرخشک را قبل خروج از کشور کشف کنند.

وی افزود: متهم در تحقیقات انجام شده اعتراف کرد که نسبت به خرید کالا از استان‌های مرکزی کشور اقدام و قصد داشته آن را از مرز جنوب شرق کشور به پاکستان حمل و خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: شعبه تعزیرات ایرانشهر ضمن استعلام از دانشگاه علوم پزشکی در مورد قابلیت مصرف انسانی کالای مکشوفه، تخلف را محرز اعلام کرد و متخلف را به ضبط شیرخشک‌های مکشوفه و پرداخت ۲ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال برای قاچاق کالا و مبلغ ۳۲۱ میلیون و ۳۶۰ میلیون ریال برای اتلاف ۳۹ کیسه ۲۵ کیلویی از محموله مذکور، محکوم کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان

سردار شجاعی گفت: مرزداران سلحشور استان با انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، کشف محموله موادمخدر را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص گردید و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزداران سیستان و بلوچستان با اجرای کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار شجاعی با اشاره به اینکه در عملیات‌های مقتدرانه در حوزه‌ی مرزی ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند، افزود: پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزداران سیستان و بلوچستان توانستند در پاکسازی منطقه مرزی، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار ۴۱۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل: ۲۱ کیلوگرم شیشه، ۳۸۹ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان همچنین گفت: شناسایی و دستگیری دیگر متهمین این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان