Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-28@09:24:33 GMT

کدام گوشی‌ها این هفته رونمایی شدند؟

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۰۱۲۹

کدام گوشی‌ها این هفته رونمایی شدند؟

در این خبر فهرست گوشی‌های جدید از شرکت‌های مختلفی مانند شیائومی، ویوو، لنوو و سامسونگ که این هفته رونمایی شدند را مشاهده می‌کنید.

به گزارش شریان نیوز،  نیمه دوم سال به تازگی آغاز شده است و شیائومی، ویوو، لنوو و سامسونگ همگی دستگاه‌های جدید خود را معرفی کرده‌اند تا بتوانند برای طرفداران خود بازه زمانی هیجان انگیزی خلق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی‌‎هایی که ویوو معرفی کرد

در روز سه‌شنبه ما دو رویداد مختلف در چین داشتیم. ویوو در حال معرفی iQOO Neo خود همراه با تراشه Snapdragon 845 بود. این تلفن هوشمند ویژگی‌های بسیاری را با برادر بزرگ‌تر خود به اشتراک می‌گذارد اما قیمت پایین‌تری نسبت به آن دارد. برچسب قیمت IQOO Neo چیزی در حدود ۲۵۰ دلار است. این تلفن همراه دارای FlashCharge معمولی ویوو است که از ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند. پیکربندی حافظه این دستگاه نیز برخلاف iQOO Monster که ۱۲/۲۵۶ گیگابایت است تنها تا ۸/۱۲۸ گیگابایت وجود دارد.

از آن‌جایی که این دستگاه در چین می‌ماند، ویوو گوشی Z1 Pro را برای گیمرهای هندوستان معرفی کرد. این شرکت می‌گوید نام Z در این دستگاه از نسل Z که پرطرفدارترین در بین گیمرها است، گرفته شده و این دستگاه نمونه پیشرفته‌تر شده vivo Z5x است. دوربین سلفی در این گوشی ۳۲ مگاپیکسل بوده و در آن از تراشه Snapdragon 712 با پردازنده کمی سریع‌تر استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: گوشی 5G شرکت آنر به زودی عرضه می‌شود

شیائومی از بقیه عقب نمی‌ماند

هفته گذشته شیائومی اعلام کرد که یک سری CC جدید در حال پیوستن به محصولات این شرکت است. گوشی‌های Mi CC9 و Mi CC9e دو عضو جدید این خانواده هستند که از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند.

لنوو دستگاه میانی خود را معرفی کرد

لنوو در حال فروش Z6 Pro با Snapdragon 855 و نسخه ارزان‌قیمت‌تر Z6 Youth بود در نتیجه وجود یک مدل دیگر بین این دو دستگاه الزامی به نظر می‌رسید. گوشی Lenovo Z6 روز سه‌شنبه به عنوان یک دستگاه میانی معرفی شد. تقریبا ظاهر آن‌ها مشابه است اما تفاوت اصلی در درون آن‌ها وجود دارد. گوشی جدید لنوو با یک دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی، رم ۸ گیگابایتی و یک تراشه Snapdragon 730 SoC جدید وارد بازار می‌شود.

تبلت جدید سامسونگ نامی خسته کننده دارد

دستگاهی که ما مطمئنیم خارج از چین در دسترس قرار می‌گیرد، گلکسی Tab A 8.0 (2019) slate است. در پشت این نام بلند و خسته‌کننده یک تبلت مقرون به صرفه قرار دارد که تراشه Snapdragon 429 موجود دارد به وسیله یک رم ۲ گیگابایتی همراهی می‌شود. این تبلت در جلوی خود هیچ دکمه‌ای ندارد ، تنها یک حاشیه بزرگ برای نگه‌داشتن آن در حالت پرتره یا لنداسکیپ در آن تعبیه شده است.

سامسونگ این تبلت را به همراه ۲  ماه اشتراک رایگان یوتیوب پریمیم و سه ماه اشتراک رایگان اسپاتیفای پریمیم به فروش می‌رساند در نتیجه شما می‌توانید با داشتن آن برای مدت‌ حدود سه ماه به صورت آنلاین و بدون تبلیغ ویدئو و موزیک ببینید و بشنوید.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: نقشه مهندسی فرهنگی استان که براساس اسناد بالادستی تهیه شده، آماده رونمایی است.

جواد قناعت امروز پنجشنبه (۶ اردیبهشت) در اولین شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: سیاست دولت در مباحث فرهنگی پیاده‌سازی گفتمان انقلاب در راستای هویت اسلامی - ایرانی است که در همین راستا دولت در کنار اقدامات زیر ساختی به موضوع فرهنگ هم توجه کرده است.

استاندار با بیان اینکه فعال سازی جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها یکی از این موارد در دولت سیزدهم است، افزود: این شورا قرارگاه سیاست گذاری در سطح استان است.

قناعت گفت: در سال ۱۴۰۲ ما فعال شدن شورای پاسداشت زبان فارسی را داشتیم، این مهم قانون است و مصوبه شورای فرهنگ عمومی را دارد.

وی خواستار جدی گرفتن مصوبات شورای فرهنگ عمومی توسط دستگاه ها شد و افزود: شورای فرهنگ عمومی قرارگاه سیاست گذاری است لذا اولویت ها باید مشخص و دستگاه ها در این جلسات حضور منظمی داشته باشند.

استاندار افزود: برخی موضوعات و تصمیم ها همانند پاسداشت زبان فارسی گرچه شاید برای داخل موضوع کوچکی باشد اما رسانه های دنیا برای آن واکنش نشان می دهند لذا در شورای فرهنگ عمومی باید با مطالعه وارد شد.

قناعت گفت: بزرگداشت مفاخر و نقشه مهندسی استان، پیوست گردشگری و پیوست فرهنگی از موضوعات مطرح شده در این شورا بود، بخش عمده سند جنبه ایجابی و بخشی سلبی است و اگر افراد در قالب گردشگری بخواهند فضای استان را خدشه دار کنند باید ورود کرد.

به گفته وی، آمریکا با قدرت عظیم نظامی در صحرای طبس بدون اینکه ما گامی برداریم درگیر طوفان شن شد و بزرگترین هواپیماهای آمریکا زمین گیر شدند. باید معجزه پنجم اردیبهشت در عرصه‌های ملی جدی دیده شود.

قناعت با بیان اینکه برای اجرای برخی پروژه ها اعتبارات ملی داریم، گفت: نیاز است دستگاه های متولی، مطالبات خود را از مرکز پیگیری کنند تا شاهد پیشرفت فیزیکی بیشتری در پروژه ها باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • آنچه در آئین افتتاحیه هفته فرهنگی سنندج گذشت + فیلم
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو