Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تأمین اجتماعی استان هرمزگان گفت: در حال حاضر مطالبات ما نزد کارفرمایان نزدیک به هزار میلیارد تومان است.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، سید فاضل حیدری بلوکی در نشستی خبری که به مناسبت آغاز هفته تأمین اجتماعی برگزار شده بود، اظهار کرد: جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی 971 هزار و 696 نفر است که نزدیک به 56 درصد از جمعیت استان را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد کارگاه‌های تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در هرمزگان 63 هزار و 164 کارگاه فعال و نیمه فعال است، تعداد کارگاه‌های فعال استان نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان هرمزگان تصریح کرد: در یک سال اخیر سه هزار و 500 پرونده مستمی برقرار شده و از این تعداد 75 درصد پرونده بازنشستگی، 21 درصد پرونده بازماندگان و 40 درصد را پرونده ازکارافتادگی تشکیل می‌دهد.

حیدری بلوکی با بیان اینکه تعداد 422 پرونده مستمری مشاغل سخت و زیان‌آور در سال گذشته برقرار شده است، عنوان کرد: همچنین در یک سال گذشته دو هزار و 717 مقرری بیمه بیکاری برقرار شده که نسبت به سال گذشته 19 درصد افزایش داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در سال 97 299 نفر از اتباع خارجی در استان هرمزگان تحت پوشش قرار گرفته‌اند که نسبت به سال گذشته 46 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان هرمزگان با اشاره به اینکه حقوق مستمری‌بگیران در سال 98 به نسبت 13 درصد مبلغ مستمری و مبلغ ثابت دو میلیون و 611 هزار و 470 تومان افزایش داشته است، بیان کرد: 208 درخواست انتقال کسور بازنشستگی از سایر صندوق‌ها به صندوق تأمین اجتماعی و 123 درخواست انتقال حق بیمه از صندوق تأمین اجتماعی به سایر صندوق‌های بیمه‌ای را داشته‌ایم.

حیدری بلوکی ابراز کرد: در سال 97 هزار و 963 متقاضی در 44 جلسه کمیته تشخیص مشاغل سخت و زیان‌آور بررسی شده و 90 درصد از مشاغل مطرح شده مورد تائید قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در یک سال گذشته مجموعاً پنج هزار و 434 درخواست احتساب سابقه خدمت نظام‌وظیفه و حضور در جبهه از بیمه‌شدگان دریافت شده که 93 درصد از این درخواست‌ها بررسی و محاسبه شده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان هرمزگان اظهار کرد: استقرار موفقیت‌آمیز طرح بازرسی الکترونیک در شعب تأمین اجتماعی استان هرمزگان را داشتیم که در این طرح 123 هزار و 400 از کارگاه‌های سطح استان بازرسی آنلاین و 80 هزار و 683 نفر بیمه‌شده شناسایی شده است.

حیدری بلوکی افزود: طرح درگاه متمرکز خدمات غیرحضوری سازمان (طرح دکتر نوربخش) و ارائه 45 خدمت به‌صورت غیرحضوری به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان را نیز در یک سال گذشته داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: اجرای طرح بخشودگی جرائم را نیز در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و به‌منظور مساعدت با کارفرمایان خوش‌حساب مدیون از تاریخ 13 تیر لغایت 13 شهریور سال جاری داریم.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان هرمزگان با بیان اینکه طرح پرونده الکترونیک  (اسکن پرونده‌های قدیمی) در شعب تیپ دو، سه، چهار و پنج استان از تاریخ 5 مردادماه 98 اجرا می‌شود، عنوان کرد: از مزایای این طرح می‌توان به صرفه‌جویی در هزینه‌ها، حذف کاغذ، تسریع در کار بیمه‌شدگان، اصلاح فرآیند انجام کار، افزایش رضایت مراجعین و ایجاد قابلیت انجام برخی از تعهدات به‌صورت غیرحضوری اشاره کرد.

حیدری بلوکی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مطالبات ما نزد کارفرمایان نزدیک به هزار میلیارد تومان است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان نیز در این جلسه بیان کرد: بیمارستان خلیج‌فارس، پلی کلینیک ولیعصر و درمانگاه بعثت در بندرعباس به‌صورت رایگان به دارندگان بیمه تأمین اجتماعی خدمات ارائه می‌دهند.

مریم امیری افزود: در سال گذشته ۱۱۷ هزار مراجعه به اورژانس بیمارستان خلیج‌فارس داشتیم و خوشبختانه در بخش خدمات‌رسانی اورژانس در رتبه دوم کشوری قرار گرفتیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی ابراز کرد: به مناسبت هفته‌ی تأمین اجتماعی، بخش ام آر آی بیمارستان خلیج‌فارس در بندرعباس راه‌اندازی می‌شود.

وی در خصوص طرح درگاه خدمات غیرحضوری اظهار کرد: با توجه به گسترش خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی این سامانه تمامی سرویس‌های موجود و همچنین خدمات غیرحضوری جدید سازمان را در یک درگاه یکپارچه و در جای خود قرار داده  و این طرح از ۲۹ فروردین‌ماه سال جاری در استان به‌صورت پایلوت در حال اجرا است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان اضافه کرد: تجهیزات ۲۶۵ تختی بیمارستان خلیج‌فارس را به ۲۸۵ تخت می‌رسانیم و در بخش‌های ویژه آرامش بیمار و نحوه خدمات‌رسانی ازجمله عوامل مهمی است که به آن توجه بسیاری داشتیم.

امیری در خصوص اقدامات انجام شده در یک سال گذشته تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی مطالبات دانشگاهی علوم پزشکی  و مراکز دولتی را تا پایان شهریورماه سال ۹۷ پرداخت کرده است.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اقتصاد مقاومتی ام آر آی بازنشستگی بیمارستان خلیج فارس قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید چگینی در دومین نشست کمیته ویژه وصول مطالبه‌ها در سال (۱۴۰۳) که با هدف ارایه گزارش وضع مطالبات شرکت‌های گاز استانی در سال ۱۴۰۲ و بررسی چالش‌ها و تمهیدات پیش‌بینی‌شده برای امسال برگزار شد، با اشاره به نقش مهم وصول مطالبه‌ها بر تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و تأمین رفاه عمومی با اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابر بدهکاران تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه تاکید کرد: ارایه مستمر خدمات دولت، رونق اقتصادی کشور در طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی، منوط به تأمین منابع مالی است و یکی از اجزای مطلوب مصادیق آن توجه به وصول مطالبات است.

وی عنوان کرد: مدیران‌عامل شرکت‌های گاز استانی به عنوان رییس کمیته وصول مطالبه‌ها در استان و مدیران مالی این شرکت‌ها به‌عنوان دبیر کمیته، اهتمام ویژه‌ای به تحقق وصول مطالبه‌ها داشته باشند.

الزام پرداخت مطالبات برای توسعه طرح‌های شرکت ملی گاز ایران

مسلم رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، گفت: وصول مطالبه‌ها و بهینه‌سازی مصرف از اولویت‌های شرکت ملی گاز ایران است و بی‌تردید حصول به نتیجه در این فرآیند با سختی و مشکلاتی همراه است. کمک به بخش مولد اقتصاد کشور با هدف جهش تولید، دغدغه جدی شرکت ملی گاز ایران است، اما در صورت نبود همراهی صنایع در پرداخت مطالبات، شرکت در خدمات‌رسانی با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 6088516

دیگر خبرها

  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر