Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمان حرم و حاملان پرچم متبرک رضوی صبح امروز، 17 تیرماه وارد شهرستان چابهار شد و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت.
حسین یوسفی، مسئول کاروان «زیر سایه خورشید» در سیستان و بلوچستان در این خصوص بیان کرد: این کاروان در قالب دو گروه از خدام روز گذشته از طریق فرودگاه کنارک وارد استان شد و در مدت زمان ۹ روزه حضور خود ویژه برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این کاروان برای ششمین سال متوالی است که وارد استان می‌شود و یک روحانی، ‌مداح و چند خادم آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) همراه کاروان هستند.
مسئول کاروان «زیر سایه خورشید» در استان ادامه داد: حضور در اکثر شهرستان‌های استان از شمال تا جنوب جزء برنامه‌های این‌ کاروان است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن زیر سایه خورشید دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز پنجشنبه و با هدف شرکت در اجلاسیه شهدای شهرستان باشت، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد.

سردار علی فدوی که با هدف شرکت در اجلاسیه شهدا به باشت سفر کرده، در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کرد.

کد خبر 6094877

دیگر خبرها

  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم