Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: اصحاب رسانه از سرمایه های این استان است و توهین به این جامعه قابل توجیه نیست. به گزارش ایسنا منطقه کردستان، جلال قلعه شاخانی امروز 16 تیر در دیدار با عکاسان خبری استان کردستان که در خانه مطبوعات استان برگزار شد، رسما از اصحاب رسانه عذر خواهی کرد. وی ضمن اشاره به اینکه در هرجای و مکانی باید احترام خبرنگاران و عکاسان خبری حفظ شود، عنوان کرد: تمام تقصیر ها به اداره کل ارشاد اسلامی به عنوان دبیر اجرایی کنگره بین المللی کرد برمی گردد و هیچکس دیگر مقصر نیست و باید این مهم نیز از طرف ما پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رسانه ها نقش بسزایی در توسعه دارند، گفت: اشتباهات و کاستی های این کنگره را نباید توجیه کرد و بر همین اساس از اصحاب رسانه عذر خواهی می کنیم. قلعه شاخانی افزود: برگزاری کنگره مشاهیر کرد کاری ارزشمند است و این مهم باعث شد که فضا برای کارهای بزرگتر باز شود. وی با بیان اینکه زیرساخت ها برای اجرای چنین برنامه هایی هنوز فراهم نشده است، افزود: باید در این دیار در خصوص ایجاد فضاهای مناسب تر بیشتر اقدام کرد تا دچار چنین مشکلاتی نشویم. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضور استاد مظهر خالقی بعد از 4 دهه در زادگاهش، افتتاح پارک مشاهیر کرد، حضور بزرگان کرد و اجرای شب های فرهنگی در عمارت خسرو آباد از دستاوردهای مهم این رویداد بود که نباید آن را نادیده گرفت. این مقام مسئول در پایان به برخورد با کسانی که باعث این حواشی شدند اشاره و یادآور شد: این عذرخواهی از جامعه رسانه تنها کافی نیست و ما تا آخر از حق این قشر دفاع خواهیم کرد و هرکس در این ماجرا نقش داشته است با آن برخورد جدی خواهیم کرد و دیگر نمی گذاریم چنین برخوردهای صورت گیرد. گفتنی است: در کنگره مشاهیر کورد خبرنگاران و عکاسان مورد توهین قرار گرفتند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان کردستان اصحاب رسانه جامعه سرمایه فرهنگ و ارشاد اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعه به یاد ماندنی با کوهنوردان دیار الوند

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • جمعه به یاد ماندنی با کوهنوردان دیار الوند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند