Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@03:08:42 GMT

استرس در اردوی سرخ ها؛ چه کسی خط می‌خورد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۱۷۶۵

استرس در اردوی سرخ ها؛ چه کسی خط می‌خورد؟

با پیوستن کنعانی زادگان به پرسپولیس و همچنین برنامه برای خرید حداقل یک مهاجم، دو بازیکن از لیست فعلی سرخ ها باید کنار بروند.

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش محمدحسین کنعانی زادگان با ایرج عرب به توافق رسید و قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کرد تا بار دیگر به جمع سرخپوشان پایتخت بازگردد. این مدافع ملی پوش در حالی به پرسپولیس پیوست که پیش از او فرشاد احمدزاده به عنوان نخستین خرید نقل و انتقالات تابستانی، با انگشت قرمز از باشگاه خارج شده و لیست 18 نفره را پر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا با جذب کنعانی زادگان تعداد بازیکنان در فهرست بزرگسالان پرسپولیس به عدد 19 رسیده و باشگاه باید یک بازیکن را خارج کند. البته باتوجه به این که خرید یک مهاجم خارجی در دستور کار مدیران پرسپولیس قرار دارد، تعداد خروجی ها به دو نفر خواهد رسید.

 

نگاهی به لیست 18 نفره نشان می دهد که بازیکن خروجی یا مازاد، باید از بین پست های دفاعی یا میانی انتخاب شود. در دفاع، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، شایان مصلح و حالا کنعانی زادگان مدافعان بزرگسال پرسپولیس هستند که از این جمع شایان مصلح و شجاع خلیل زاده در ابتدای تابستان با سرخ ها قراردادش را تمدید کردند.

 

 

در خط هافبک مهدی ترابی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، محسن ربیع خواه و سروش رفیعی بازیکنان بالای 18 سال هستند که احتمالا یک نفر از بینشان خط می خورد تا جا برای دیگر خریدها باز شود.

 

حالا در فاصله چند روز مانده به اردوی ترکیه، استرس و اضطراب در بین بازیکنان فعلی افزایش یافته چرا که طبیعتا همگی دوست دارد فصل را با پیراهن تیم پرسپولیس شروع کنند اما شاید این اتفاق رخ ندهد.

 

نکته مهم این است که باتوجه به این که احتمال حضور بازیکنانی چون وحید امیری و... در پرسپولیس وجود دارد، پیش بینی می شود بیش از دو بازیکن در لیست خروجی قرار بگیرند.

پرسپولیس تهران نقل و انتقالات 1398

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران نقل و انتقالات 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست ۱۸ بازیکن را اعلام کرد که ادامه تمرینات از امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) با حضور آن‌ها پیگیری خواهد شد.

میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنان معرفی شده از سوی موریس موتا پائز برای ادامه تمرینات هستند.

علی شفیعی نیز که در تمرین روز گذشته مصدوم شد، به کارهای درمانی می‌پردازد تا شرایطش برای ادامه تمرینات مشخص شود.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

کد خبر 6097941 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان