Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@03:21:09 GMT

تکمیل ۳۸ طرح صنعتی استان بوشهر دستور امسال کار است

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۱۸۰۰

تکمیل ۳۸ طرح صنعتی استان بوشهر دستور امسال کار است

استاندار بوشهر روز دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر با گرامیداشت دهه کرامت گفت: در این زمینه کمک بانک‌ها به طرح‌های صنعتی و اقتصادی نیمه تمام استان بوشهر برای گذر از شرایط کنونی اقتصادی باید افزایش یابد.

عبدالکریم گراوند افزود: رسالت بانک‌ها در شرایط کنونی گره گشایی از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی است زیرا تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمن به بخش تولید و صنعت اثر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: تاخیر در کمک به واحدهای اقتصادی و صنعتی دارای مشکل، این واحدها را زمینگیر می کند که باید در کمک رسانی به زنجیره تولید تسریع شود.

استاندار بوشهر همچنین با تاکید بر تعیین تکلیف تسهیلات بانکی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه گفت: تعیین تکلیف نشدن نحوه پرداخت این تسهیلات، بانک‌های عامل را در پرداخت دچار مشکل می‌کند.

گراوند با اشاره به ضرورت پرداخت تسهیلات بانکی به شرکت هندلینگ خدمات هوایی و فرودگاهی بوشهر اظهار داشت: برای تامین امکانات و تجهیزات لازم برای ارائه خدمات فرودگاهی پرداخت تسهیلات به شرکت هندلینگ خدمات هوایی و فرودگاهی بوشهر در اولویت قرار گیرد.
وی با قدردانی از سفر رئیس بانک صنعت و معدن به استان بوشهر بیان کرد: انتظار است دیگر مدیران بانک‌های کشور برای بررسی طرح‌ها از نزدیک به استان بوشهر سفر کنند تا زمینه گره گشایی و حل مشکلات طرح‌ها زودتر فراهم شود.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جهاد کشاورزی سال گذشته در عرصه گلخانه‌ای قدم‌های مؤثری برداشت و ۱۰۳ هکتار طرح گلخانه‌ای افتتاح کرد که انتظار می‌رود امسال اجرای این طرح‌ها توسعه یابد.

گراوند تاکید کرد: در این ارتباط تسریع در اجرای طرح‌های آبزی‌پروری، کشاورزی، گیاهان دارویی و شیلاتی و همکاری بیشتر بانک‌ها با هدف رونق تولید و اشغال‌زایی باید به طور جد مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان تحت پوشش تامین اجتماعی افزود: طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان از ۱۳ خرداد شروع و به مدت یک ماه ادامه دارد که باید از این فرصت برای رفع مشکلات استفاده کرد.

۷۲۱۲/‏۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت

در جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت، نهایی سازی ایین نامه فعالیت سکوهای حوزه سلامت و پیش نویس مصوبه خدمات مربوط به کاهش ریسک بررسی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر ارتباطات و فنآوری برگزار شد.

"بررسی پروژه های جدید در دستور کارگروه و تقسیم کار بین دستگاه های عضو کمیسیون" و "بررسی پیش نویس مصوبه ارائه خدمات مربوط به کاهش ریسک شرکت های تسهیلات یار" بخشی از دستور جلسه این کمیسیون بود که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، "بررسی و نهایی سازی پیش نویس آیین نامه اجرایی نحوه فعالیت سکو ها و کسب و کار های حوزه سلامت رقومی" یکی دیگر از دستور جلسه های چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد
  • ساخت سد باهوش تنگستان ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • جزئیات پرداخت ارز به زائران حج
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند