Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@07:30:20 GMT

سرزمین موج‌های آبی ارومیه چه مزیت‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۲۳۰۸

سرزمین موج‌های آبی ارومیه چه مزیت‌هایی دارد؟

با فرارسیدن تابستان استقبال مردم از تفریحات آبی اوج می‌گیرد اما سؤال اینجاست که چرا برخی استخرها مثل سرزمین موج‌های آبی ارومیه با استقبال بیشتری مواجه می‌شوند؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام استخر بلیط، سرزمین موج‌های آبی ارومیه یکی از استخرهایی است که در روزهای گرم تابستان با استقبال خوب طرفداران تفریحات آبی و اهالی شهر ارومیه و شهرهای اطراف و گردشگرانی که ارومیه و استان آذربایجان غربی را به‌عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند، مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقبال و توجه مردم از پیر و جوان و کودک و زن و مرد به استخر و تفریحات آبی در تابستان عجیب نیست اما سوال اینجاست که چرا سرزمین موج‌های آبی ارومیه با استقبال بیشتری از سوی علاقه‌مندان استخر مواجه می‌شود؟ در ادامه سایت استخر بلیط شما را با ویژگی‌ها و مزیت‌های سرزمین موج‌های آبی ارومیه آشنا می‌کند.

رعایت استانداردها و الزامات بهداشتی

تن سپردن به آب استخر فقط هنگامی دلپذیر و مفرح است که از کیفیت و بهداشت آب و محیط استخر مطمئن باشیم. این موضوعی است که در صدر اولویت پرسنل و مدیران سرزمین موج‌های آبی ارومیه قرار دارد. آب استخرها و همچنین تمام محیط مجموعه سرزمین موج‌های آبی به‌طور منظم توسط کارشناسان کنترل کیفیت این مجموعه مورد بررسی قرار می‌گیرد و علاوه بر این، بازرسان اداره کل نظارت بر بهداشت اماکن عمومی نیز، بهداشتی بودن آب و محیط این مجموعه را در بازرسی‌های دوره‌ای و سرزده خود مورد تأیید قرار داده‌اند.

مساحت و فضای گسترده

هیچ‌کس تمایل ندارد وقتی برای تفریح یا شنا کردن به استخر مراجعه می‌کند با تراکم و شلوغی مواجه شود و محیط شلوغ استخر و در اختیار نداشتن فضای کافی برای تفریح و شنا، در بسیاری از استخرها موجب نارضایتی علاقه‌مندان به تفریحات آبی است. این معضل در سرزمین موج‌های آبی ارومیه جایی ندارد و مساحت ۱۴،۰۰۰ مترمربعی این مجموعه که امکان پذیرش ۱۰۰۰ نفر را به‌صورت هم‌زمان فراهم کرده، جایی برای تراکم و شلوغی و نارضایتی استخر دوستان باقی نمی‌گذارد.

کامل بودن امکانات

وقتی علاقه‌مندان تفریحات و ورزش‌های آبی به یک پارک آبی مراجعه می‌کنند انتظار دارند امکاناتی که این مجموعه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، کامل باشد. سرزمین موج‌های آبی ارومیه علاوه بر استخرهای استاندارد بزرگ‌سالان و کودکان به جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، کافی‌شاپ، سرسره آهسته و حمام ترک مجهز است. ضمناً پارکینگ اختصاصی این مجموعه نیز در خدمت مراجعان قرار دارد تا امکانات سرزمین موج‌های آبی ارومیه از هر نظر تکمیل باشد.

ایمنی؛ اصل اول ورزش و تفریحات آبی

شاید هر از چند گاه در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی یا از دوستان و آشنایان درباره حوادثی که در محیط استخرها اتفاق می‌افتد یا حتی از غرق شدن افراد در برخی استخرها مطلع شوید. اگر محیط یک استخر یا یک مجموعه پارک آبی بر اساس معیارهای استاندارد طراحی و ایمن‌سازی نشده باشد و یا پرسنل و مسئولان نجات‌غریق در این مجموعه‌ها به‌درستی به وظایف خود عمل نکنند، وقوع چنین حوادثی اجتناب‌ناپذیر است. این در حالی است که در مجموعه سرزمین موج‌های آبی ارومیه استانداردهای ایمنی به‌خوبی طراحی و اجرا شده و پرسنل اجرایی و مربیان نجات‌غریق نیز با نظارت دقیق خود بر استخرها و مجموعه امکانات پارک آبی، ایمنی را در حد مطلوب در این مجموعه ایجاد می‌کنند.

امکان استفاده از تخفیف‌های فوق‌العاده

نکته مهم دیگری که سرزمین موج‌های آبی ارومیه را در نظر علاقه‌مندان به استخر و تفریحات آبی جذاب جلوه می‌دهد امکان استفاده از تخفیف‌های فوق‌العاده در این مجموعه است. قطعاً شما هم با ما موافقید که لذت احساس سبکی و رهایی که در پی شنا و تفریح در آب به انسان دست می‌دهد با استفاده از تخفیف و خرید بلیط استخر با قیمت مناسب دوچندان می‌شود!

سرزمین موج‌های آبی ارومیه، اولین و مجهزترین پارک آبی استان آذربایجان‌غربی، در ۶ کیلومتری جاده سنتو (مهاباد) جنب تالار اروس واقع شده و اهالی ارومیه و گردشگرانی که این شهر را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند می‌توانند برای تهیه بلیط موج‌های آبی ارومیه با تخفیف ویژه به سایت استخر بلیط مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخر بلیط استخر تخفیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی

نامدار ملکپور اظهار داشت: با توجه به وجود استخر‌های ذخیره آب کشاورزی فراوانی که در سطح استان وجود دارد، با مشاوره کارشناسان مدیریت شیلات و امور آبزیان، کشاورزان می‌توانند نسبت به ماهی‌دار کردن استخر‌های ذخیره آب کشاورزی خود اقدام نمایند.

وی افزود: در صورت بهره‌برداری کامل از این استخر‌های ذخیره آب کشاورزی امکان تولید بیش از یک هزار تن ماهی قزل‌آلای رنگین کمان در سطح چهارمحال و بختیاری وجود خواهد داشت.

ملکپور اضافه کرد: برای این کار باید کشاورزان نسبت به ذخیره ماهیان با وزن بین ۵۰ تا ۱۰۰ گرم اقدام نمایند تا در پایان فصل کشاورزی یعنی اواخر مهر یا اواسط آبان ماه ماهیان به وزن بازاری رسیده و روانه بازار مصرف شود.

بیشتر بخوانید

تولید ۸۰ درصد تخم چشم‌زده ماهی قزل‌آلا در چهارمحال و بختیاری

وی بیان داشت: از دیگر اقداماتی که برای پرورش ماهی قزل‌آلا در این نوع استخر‌ها می‌توان انجام داد استفاده از دستگاه‌های هواده اسپلش یا برج‌های هوادهی در استخر است.

ملکپور ادامه داد: از مزایای پرورش ماهی در استخر‌های ذخیره آب کشاورزی می‌توان به افزایش بهره‌وری محصول کشاورزی نیز اشاره کرد، آب استخر‌های کشاورزی که در آن ماهیان پرورش داده می‌شوند غنی از املاح و مواد معدنی مناسب برای رشد سایر محصولات کشاورزی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • استخر‌هایی که جان می‌گیرند
  • رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی