Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:27:26 GMT

ستاره مصدوم NBA شماره جدیدش را انتخاب کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۳۰۵۶

ستاره مصدوم NBA شماره جدیدش را انتخاب کرد

امروز دوشنبه کوین دورانت ستاره جدید و البته مصدوم تیم بروکلین نیز از شماره پیراهنش در فصل آینده رونمایی کرد. دورانت که در گلدن استیت شماره ۳۵ را به تن می‌کرده قرار است سال آینده با پیراهن شماره ۷ به میدان برود و در کنار کایری ایروینگ و دیگر بازیکنان بروکلین دست به توپ شود. دورانت به دلیل آسیب آشیل بازی‌های زیادی را در ابتدای لیگ آینده از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا بازار نقل و انتقلات داغ است. در جدیدترین انتقال برادر ارزشمندترین بسکتبالیست فصل گذشته لیگ به میلواکی پیوست تا برادران آنتتوکونمپو فصل آینده کنار هم بازی کنند.

تانانیس برادر بزرگ‌تر جیانیس است که سال گذشته در اروپا بازی می‌کرده اما سال آینده قرار است در کنار برادر خود لیگ NBA را تجربه کند.

خبر بعدی که برای هواداران اوکلاهاما خوب نیست درباره راسل وست بروک ستاره این تیم است. پس از جدایی پائول جرج از اوکلاهاما رسانه‌ها اعلام کردند که وست‌بروک نیز وارد مذاکره با باشگاه شده و احتمال جدایی‌اش نیز وجود دارد. حالا چند باشگاه به دنبال جذب این ستاره هستند. میامی هیت بعد از به خدمت گرفتن جیمی باتلر از فیلادلفیا تمایل زیادی دارد تا وست‌بروک را نیز به خدمت بگیرد. تیم دیگر هم هیوستون است که می‌خواهد وست بروک را در کنار جیمز هاردن داشته باشد. هنوز مشخص نیست آیا اوکلاهاما دومین ستاره‌اش را نیز از دست می‌دهد یا نه.

اتفاق جالب توجه صحبت‌های سرمربی تیم تورنتو درباره جدایی کاوی لئونارد و رفتنش به لس‌آنجلس کلیپرز است. نیک نورس در گفت و گویی اعلام کرده نمی‌توان کسی که می‌خواهد به خانه‌اش بازگردد را سرزنش کرد. او به خبرنگاران گفته‌است: لئونارد گفت که می‌خواهد به خانه بازگردد. کسی نمی‌تواند او را بعد از یک فصل درخشان در کانادا سرزنش کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم شماره ده

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم شماره 10 به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد محصول سال 1401 است. دو اسیر ایرانی از اردوگاه عراقی فرار می‌کنند و در مسیر فرار با دشواری‌هایی مواجه می‌شوند. این فیلم بر اساس ماجرای فرار محمدرضا عبدی و زاگرس میلانی در اول فروردین 1362 از اردوگاه موصل عراق ساخته شده است. مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری، مهدی زمین‌پرداز، بهرنگ علوی، صحرا اسدالهی، احمد کاوری و سینا نجات نعمت در این فیلم مقابل دوربین حسن پویا بازی کردند. مسعود سخاوت‌دوست موسیقی متن این فیلم را ساخت و عماد خدابخش این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • سوتی بزرگ در اسمکدان امروز؛ آیا کودی رودز مصدوم شد؟ / فیلم
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • سکانس‌هایی از فیلم شماره ده
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!