Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:39:43 GMT

دختران کبدی کار قم در دسته اول کشور به میدان می‌روند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۳۲۴۳

دختران کبدی کار قم در دسته اول کشور به میدان می‌روند

مسلم رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم کبدی بانوان قم برای حضور در مسابقات دسته اول کشور عازم سبزوار شد و از روز سه شنبه ۱۸ تیر کار خود را در این رقابت‌ها آغاز می‌کند و انتظار پیشرفت نسبت به ادوار گذشته را از این تیم داریم.

وی افزود: زینب رحیمی، زینب بختیاری فرد، ام البنین محسنی، زینب مرادی، زینب عبداللهی، رقیه فراهانیان، مهدیه زمانی، زهرا شاطری، زهرا احمدی، مستوره سلیمی، مبینا امینی افشار و ثنا نامدار قشقایی بازیکنان حاضر در ترکیب تیم کبدی بانوان قم در مسابقات دسته اول را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: هدایت تیم کبدی قم در این مسابقات بر عهده لیلا دوست وندی مربی سابق تیم ملی کبدی و از مربیان خوشنام کبدی ایران است که به منظور کمک به برنامه توسعه کبدی بانوان قم به عنوان سرمربی تیم استان قم منصوب شده است و مریم قنبری به عنوان مربی و فائزه گراوند به عنوان سرپرست در این تیم حضور دارند.

رشیدی بیان داشت: کبدی قم در بخش پایه به پیشرفت‌های خوبی رسیده به طوری که تعدادی از دختران و پسران نونهال و نوجوان کبدی قم پس از استعدادیابی در المپیادهای استعدادهای برتر کشور در سال ۹۷ به اردوی استعدادیابی کبدی دعوت شدند و به عنوان سرمایه آینده کبدی تحت نظر قرار دارند.

وی با بیان اینکه کبدی رشته‌ای مناسب برای طی کردن مسیر یک ورزشکار جوان به سوی افتخار و حضور در بازی‌های آسیایی است عنوان کرد: هیئت کبدی استان قم تلاش می‌کند از طریق استفاده از مربیان مطرح و بازیکن ساز سطح دانش و آموزش بازیکنان کنونی کبدی قم را بالا ببرد. ما در یک مسیر دشوار اما روشن قرار داریم و افزایش آمار کبدی کاران را به عنوان یک هدف دنبال می‌کنیم.

کد خبر 4660745

منبع: مهر

کلیدواژه: کبدی مسابقات کبدی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد

نواب تازه قلعه مربی جوان و بازیکن‌ساز نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، بنا بر اعلام رسمی کمیته فنی و با تأیید فدراسیون کبدی نواب تازه قلعه مربی تیم کبدی پیشگامان سولدوز از شهرستان نقده سرمربی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران شد.

تازه قلعه متولد ۱۳۶۴ بوده و پیش از این همچنین تجربه مربی‌گری تیم ملی بزرگسالان و همچنین سرمربی‌گری تیم ملی جوانان کبدی را نیز در کارنامه خود دارا و از مربیان موفق و بازیکن‌ساز کشور محسوب می‌شود.

این دومین افتخار کشوری مربیان شهرستان نقده در سطح کشوری است و پیش از این در سال‌های گذشته رجب نورانی سرمربی تیم ملی هاکی کشور را برعهده داشت.

شایان ذکر است تیم ملی کبدی، امسال در مهم‌ترین رویداد بین‌المللی خود در ششمین دوره مسابقات آسیایی بانکوک-چونبوری شرکت خواهد کرد.

کد خبر 748062

دیگر خبرها

  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور