Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ جلال قلعه شاخانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان روز یک شنبه در محل خانه مطبوعات استان در حضور عکاسان خبری از جامعه رسانه کردستان عذر خواهی کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این نشست عنوان کرد: توهین به اصحاب رسانه توهین به سرمایه های این دیار است و احترام خبرنگاران و عکاسان خبری در هر جا و مکانی باید حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلعه شاخانی در خصوص برگزاری کنگره مشاهیر کرد گفت:  نبود فضا مشکل اصلی برگزاری این مراسم بود و علاقه مندان بسیاری از جمله مردم عادی و دانشجویان خواهان شرکت در این برنامه بودند.

او افزود: مدعوین این مراسم نیز هر کدام افرادی را به همراه خود آورده و به رسم ادب باید از تمامی آنان مهمان نوازی می شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار داشت: اشتباهات و کاستی های این کنگره قابل توجیه نیست و به همین دلیل از اصحاب رسانه استان عذر خواهی می کنیم.

او گفت: کنگره مشاهیر کرد نشان داد فضای فرهنگی استان تشنه برگزاری چنین مراسم هایی است که باید زیر ساخت های لازم در این خصوص را فراهم کنیم.

قلعه شاخانی گفت: حرمت اهالی رسانه و جایگاه آنان باید حفظ و تلاش خواهیم که چنین رفتار هایی تکرار نشود.

او با اشاره به اینکه تمامی قصور در برگزاری این کنگره به اداره کل فرهنگ و ارشاد کردستان به عنوان دبیر اجرایی مراسم باز می گردد، گفت: ما در کنار اصحاب رسانه هستیم نه در مقابل آنان و پیگیری های لازم نیز به منظور برخورد با خاطیان انجام خواهد گرفت.

گفتنی است، در جریان برگزاری مراسم اختتامیه کنگره مشاهیر کرد که با حضور سید عباس صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دانشگاه کردستان برگزار شد؛ خبرنگاران و عکاسان مورد توهین قرار گرفتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان فرهنگ و ارشاد کردستان عکاسان خبری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد

عباس نوروزی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص فیلم منتشر شده از مجموعه ورزشی شهدای لواسان که در آن مکان ورزشکاران آقا و خانم بدون حجاب و به صورت مختلط تمرین می‌کردند، گفت: پس از آگاهی از این اقدام رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

نوروزی از معرفی افراد خاطی توسط سرپرست شهرداری لواسان خبر داد و گفت: با این افراد برخورد قضائی و مسؤولان و متصدیان مجموعه ورزشی برکنار شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات عنوان کرد: با پایان تحقیقات پرونده جهت ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

کد خبر 6087091

دیگر خبرها

  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد