Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش بزرگ «حافظان خانواده» همزمان با هفته عفاف و حجاب ۱۸ تیرماه جاری با حضور عموم مردم در پارک ملت شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، همایش بزرگ «حافظان خانواده» همزمان با هفته عفاف و حجاب (۱۸ تیرماه جاری) با حضور عموم مردم در پارک ملت شهرکرد برگزار می شود.

 

همایش بزرگ «حافظان خانواده» راس ساعت ۱۸ و با سخنرانی حجت‌الاسلام دهنوی در شهرکرد، پارک ملت، جنب بوستان بانوان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نظیر این همایش در شهرستان های بروجن با سخنرانی حجت‌الاسلام هراتی مطق و اردل با سخنرانی حجت‌الاسلام دهنوی برگزار می‌شود.

 

همچنین همایش بزرگ «حافظان خانواده» در شهرستان های فارسان، کوهرنگ، (منطقه عشایری کوهرنگ) کیار، سامان و بن به ترتیب با سخنرانی حجت‌الاسلام ملکپور، حجت‌الاسلام حسین‌پور (حجت‌الاسلام قاسم پور)، حجت‌الاسلام علیمحمدی، حجت‌الاسلام تاجزاده و حجت‌الاسلام جعفری برگزار می شود.

 

عفاف و حجاب، احترام به خویشتن، حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، مظهر وقار، آرامش خانواده، عفاف و حجاب، اصالت ایرانی، هویت اسلامی، عفاف و حجاب، جهاد کبیر، وصیت شهیدان، عفاف و حجاب، تمدن اسلامی، نیاز جهانی، عفاف و حجاب، فریضه الهی، سیره فاطمی (اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده) و عفاف و حجاب، امنیت اخلاقی، نشاط اجتماعی از عناوین هفته عفاف و حجاب است.

 

خاطرنشان می شود: ۱۹ تا ۲۵ تیرماه هرسال به عنوان هفته عفاف و حجاب نام گزاری شده است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امامزادگان و بقاع متبرکه کانون های مساجد گیلان شبستان یزد غنی سازی اوقات فراغت جنوب کرمان جشن های دهه کرامت قم انقلاب اسلامی هفته عفاف و حجاب شهرستان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر