Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت کننده قدرتی تیم والیبال دانشجویان گفت: بازی با لهستان را با قدرت شروع نکردیم و ادامه این مسئله و ناتوانی در استفاده از توپ‌های بلند دومین شکست را برای ما رقم زد. ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ایتالیا، تیم والیبال دانشجویان ایران روز گذشته در چهارمین روز از سی امین دوره یونیورسیاد به مصاف تیم لهستان رفت و بازی را با نتیجه 3 بر صفر واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میر بابک موسوی دریافت کننده تیم ایران گفت: برخلاف ما، لهستانی از توپ های برگشتی نهایت استفاده را کردند و براساس این شرایط ما نتیجه را بی هیچ امتیازی واگذار کردیم.

وی افزود: اواخر بازی و خیلی دیر به خودمان اندیم، اما در گیم پایانی هم چند اشتباه فردی نتیجه را بدتر کرد.

این والیبالیست با بیان اینکه هنوز کمی شانس برای صعود باقی مانده است، اظهار داشت: البته در صورت باخت فرانسه و پیروزی ما در برابر برزیل ما شانس صعود خو اهیم داشت اما در حال حاضر بهترین کار تمرکز بر دیدار ما در برابر کانادا و برزیل است که برنده از زمین خارج شویم.

تیم والیبال دانشجویان ایران در بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان  با کسب هفت پیروزی و بدون شکست عنوان قهرمانی را کسب کرد. مسعود آرمات هدایت تیم والیبال دانشجویان در چین تابپه را به عهده داشت.

امیر حسن فرهادی دیگر والیبالیست کشورمان نیز پس از دیدار ایران در برابر لهستان گفت: تیم لهستان چند بازیکن توانمند و کلیدی داشت که از تمامی  شرایط بهترین استفاده را کرده و امتیاز بیشتری برای تیم‌شان گرفتند.

وی ادامه داد: در واقع  بی‌تجربگی ما به حریف کمک کرد و آنان  با توجه به تجربیات بالا  و داشتن بازیکنانی که لیگ های اروپایی بازی می کنند برنده میدان شدند.

یونیورسیاد 2019 ایتالیا| سرمربی تیم والیبال دانشجویان: اشتباهات جزئی بازیکنان و توانمندی بالای لهستانی‌ها باعث شکست ایران شد

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,31,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط یونیورسیاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یونیورسیاد یونیورسیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر و دیگر اعضاء سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه به ایران بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم