Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز مراسم تکریم، تجلیل و معارفه مدیران خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) و باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) در ساختمان فرهیختگان با حضور علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام محمود دعایی مدیر مسول روزنامه اطلاعات، سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از مدیران رسانه های کشور و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی توانگر سرپرست مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای این مراسم گفت: زمانی که در مدرسه الفبا می خواندم حجت الاسلام دعایی یکی از پرتیراژترین روزنامه های کشور را مدیریت می کرد که بیشتر از همه خود را شاگرد وی می دانم.

توانگر تصریح کرد: خوشحالم در دوره‌ای مسئولیت مرکز رسانه و نشر علمی را پذیرفتم که یک تیم علمی دانشگاه را مدیریت می‌کند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد یک دانشگاه اجتماعی است که قرارگاه سیل و طرح پایش از رویکردهای تحول اجتماعی دانشگاه است.

توانگر ادامه داد: مدیران سابق رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی هم تجربه بالایی در عرصه رسانه داشتند و هم مدیریت جهادی در این حوزه انجام داده‌اند.
سرپرست مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: مرتضی خلفی زاده هم تحصیلات علمی و فنی و هم بیش از ۱۸ سال تجربه رسانه ای دارد که در باشگاه خبرنگاران جوان در راستای رسیدن به رسانه طراز انقلاب تلاش کردند.

توانگر با بیان اینکه رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت گفتمان انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: تلاش داریم وجهه علمی مرکز را تقویت کنیم که توجه به مباحث علمی و استفاده از ظرفیت نیروهای جوان، در بیانیه گام دوم هم از تأکیدات مقام معظم رهبری هستند.

انتهای پیام/

167 / 320 دانشگاه آزاد اسلامی مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفتمان انقلاب اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفتمان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور (فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) گرامیداشت هفته معلم و استاد با حضور تیم‌های، شیراز، مرودشت، میمند، اقلید، استهبان، ارسنجان، سپیدان و بوشهر به مدت سه روز به میزبانی در مجموعه ورزشی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به رتبه نخست رسید، واحد استهبان دوم شد، واحد بوشهر عنوان سومی را به دست آورد و واحد مرودشت هم مقام چهارمی این مسابقات را از آن خود کرد.

جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به واحدهای ارسنجان و اقلید رسید.

سرپرست فنی این مسابقات را منوچهر اسدی پویا برعهده داشت و رضا ناصری، مسعود و محسن پرواز، محمدعلی شمس‌الدینی و خانم سروری قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند