Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج یک بررسی جدید بیانگر آن است، سالانه حدود یک صد هزار مرگ به دلیل خطاهای پزشکی در بیمارستان‌های ایالات متحده آمریکا رخ می‌دهد. ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، به نقل از دیلی‌میل نتایج یک بررسی جدید بیانگر آن است که از هر 8 پرستار آمریکایی یک پرستار با مصرف قرص تلاش می‌کند بیدار بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محققان این پژوهش تأکید می‌کنند: «کارکنان خسته برای هزاران اشتباه مرگبار در بیمارستان‌ها مسئول هستند».

مطالعه بیش از یک هزار پرستار در ایالات متحده آمریکا نشان می دهد، بیش از 13 درصد پرستاران برای هوشیار ماندن از قرص استفاده می‌کنند و حدود  31 درصد آنها از بی‌خوابی مزمن و اختلال تغییر شغل رنج می‌برند.

براساس آمار موجود، سالانه حدود یک صد هزار مرگ در بیمارستان‌های ایالات متحده آمریکا به دلیل خطاهای پزشکی رخ می‌دهد.

این پژوهش تنها پرستاران را تحت پرسش و پاسخ قرار داده و واقعیت امر اینست که وضعیت پزشکان حادتر است، چراکه وزارت بهداشت آمریکا دچار کمبود کارکنان و پرسنل بخش پزشکی است.

این تحقیق توسط دانشگاه اوکلاهاما و به سرپرستی فرانسیس مسیح صورت گرفته است؛ محقق ارشد این مطالعه می‌گوید: «ما از تعداد پرستارانی که از اختلالات خواب، به ویژه بی‌خوابی مزمن و اختلال تغییر شغلی رنج می‌برند، شگفت زده شدیم».

کارشناسان علمی باور دارند، اختلال هورمون ممکن است در افرادی که در ساعت‌های غیر متعارف کار می‌کنند، رخ دهد؛ این اختلال میان پرستاران، پزشکان و به طور کلی افرادی که در شیفت شب کار می‌کنند رایج است. 

منبع:فارس

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از دانشگاه علامه 

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از این دانشگاه خبر داد و گفت: تعداد زیادی از آن‌ها، وزیران کابینه‌های قبلی و فعلی دولت و در حال خدمت‌گزاری به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش ایسنا، عبدالله معتمدی در آیین تقدیر از دانشجویان رتبه برتر کنکور سراسری، دانشجویان برتر المیپاد علمی دانشجویی و رتبه‌های اول تا سوم پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه علامه‌طباطبائی تاکید کرد: دانشجویان مایه خرسندی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. امیدوارم آن‌ها قدر این استعداد و ظرفیت خود را بدانند و خدمت به خلق را در راس امور قرار بدهند.

وی با اشاره به قدمت ۶۵ ساله دانشگاه علامه‌طباطبائی، افزود: این دانشگاه تاکنون حدود یکصد هزار دانش‌آموخته داشته که تعداد زیادی از آن‌ها، وزیران کابینه‌های قبلی و فعلی دولت و در حال خدمت‌گزاری به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. همچنین در راس این دانشجویان، ده‌ها شهید والامقام مانند شهید ابراهیم همت قرار دارند.

رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی ادامه داد: ظرفیت دانشگاه را دانشجویان فراهم می‌کنند و آن‌ها در حال خدمت به کشور برای پیشرفت و کمک به ساختارها و سازمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دانشگاه علامه طباطبایی، وی درباره حضور دانشجویان در دانشگاه و کلاس درس، اظهار کرد: به نسبت حضور فعال دانشجویان در کلاس‌های درس، سطح کلاس‌ها بالا می‌رود. هنگامی که دانشجویان فعالانه در کلاس‌های درس حضور پیدا می‌کنند و به معلم خود گوش می‌دهند، معلم احساس می‌کند گفته‌هایش هدر نمی‌رود و این یک نعمت الهی برای معلم به شمار می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بحران کمبود پرستار در کانادا
  • بهبود لکنت زبان در مبتلایان به اختلال گفتاری با استفاده از ویدئو کلیپ
  • مرکز پرستاری همپای سلامت در تهران را بشناسید
  • فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از دانشگاه علامه 
  • نرخ ارز امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • تمرین دفع حملات خارجی در رزمایش مشترک آمریکا و فیلیپین
  • نرخ ارز امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات