Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، ناهید تاج الدین شب گذشته در همایش شوراهای اسلامی، شهرداران و دهیاران بخش مرکزی اصفهان گفت:در دولت های قبل به زاینده رود ظلم شده است، نه تنها به زاینده رود و اصفهان که به فلات مرکزی ظلم شده است.

وی در ادامه افزود:اگر گاوخونی خشک بشود ۱۴ استان کشور درگیر مشکلات عدیده ای خواهند شد و باید پایتخت نشینان، حتی به خاطر خودشان به فریاد تالاب گاوخونی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم شرق استان اصفهان را دریابید

اگرچه مهمترین چالش اصفهان موضوع آب و زاینده رود است، اما ما تلاش کردیم بیشترین وقت خود را برای حل مشکلات شرق استان بگذاریم و این دو موضوع را به طور جدی دنبال کردیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود:  شرق اصفهان با چالش های عدیده ای مواجه است تا حدی که حتی برخی مسئولین کشوری هم گفته های ما را از این مناطق باور نمی کنند و در سفر اخیر معاون وزیر بهداشت وقتی به قسمت انتهایی زاینده رود و شهر های کویری رفته و مشکلات بهداشتی آنجا را دیده بودند، گفتند اگر دوربین ها نبود برای مردم شرق اصفهان گریه می کردم.

تاج الدین ادامه داد: اگر به مشکلات روستاها توجه نکنیم حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی افزایش یافته و در پی آن امنیت استان به خطر می افتد.

وی در ادامه افزود:تمام تلاش خود را کردیم که به روستاهای این بخش سرکشی کنیم و از نزدیک مشکلات آنها را ببینیم که تا حدودی این کار را انجام دادیم و از برخی روستاهای دور دست شرق که دورترین آنها ۱۸۰ کیلومتر با مرکز فاصله داشت، به همراه برخی مسئولین بازدیدهایی انجام شد و مشکلات آنها را بررسی کردیم.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت تالاب حاشیه نشینی دوربین مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم

کوادرادو با جملات خود در جشن قهرمانی اینتر، هواداران یوونتوس را به شدت عصبانی کرده‌است

طرفداری | اینتر که هفته گذشته و پس از برتری برابر روسونری، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کرده بود، این افتخار را دیروز در خیابان‌های شهر میلان و در حضور هوادارانش جشن گرفت.

البته که این جشن، حاشیه کم نداشت و رفتار برخی بازیکنان اینتر، سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد. علاوه بر اقدام عجیب دنزل دومفریز، خوان کوادرادو نیز با شعار جنجالی خود خبرساز شد. کوادرادو که ۸ سال برای یوونتوس بازی می‌کرد، در تابستان ۲۰۲۳ به اینتر منتقل شد و هرچند بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما یکی از بازیکنان این تیم در راه کسب ستاره دوم بود و قهرمانی لیگ به نام نیز ثبت شد.

خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر، شعاری را به زبان آورد که اصلا به مذاق هواداران یوونتوس خوش نیامد. فول‌بک کلمبیایی خطاب به هواداران اینتر که مشغول شادی کردن بودند، گفت:

هرکس نپرد (و خوشحالی نکند)، یوونتوسی است!

جملات خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر  

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است