Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - توزيع سود سهام عدالت از محل عملکرد سال 1396شرکت‌هاي سرمايه‌پذير سهام عدالت که در سال 1397مصوب شده و توسط سازمان خصوصي‌سازي وصول شده براي مشمولان داراي شماره شباي بانکي در سامانه سهام عدالت به پايان رسيد.
به گزارش خبرگزاري آريا، با پرداخت مبلغ يک هزار و 620ميليارد ريال به تعداد يک ميليون و 756هزار و 937نفر از مشمولان سهام عدالت مربوط به گروه کارکنان دستگاه هاي اجرايي و بازنشستگان صندوق هاي تامين اجتماعي، بازنشستگي کشوري و نيروهاي مسلح در دو بانک ملت و رفاه کارگران، توزيع سود سهام عدالت از محل عملکرد سال 1396شرکت هاي سرمايه پذير سهام عدالت که در سال 1397مصوب شده و توسط سازمان خصوصي سازي وصول شده براي مشمولين داراي شماره شباي بانکي در سامانه سهام عدالت به پايان رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سود عملکرد سال 1396شرکتهاي سرمايه پذير سهام عدالت پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه کليه شرکت هاي سرمايه‌پذير از جمله شرکت پتروشيمي خليج فارس در مهرماه1397در مجموع به مبلغ 47هزار و 342ميليارد ريال قطعي شد که براي هر مشمول سهام عدالت با ارزش اوليه بر مبناي 10ميليون ريالي مبلغ يک ميليون و 750هزار ريال تخصيص يافت.
اين در حالي است که مبلغ سود دريافتي هر مشمول متناسب با ارزش دارايي اوليه سهام عدالت آن فرد متغير است و بخش زيادي از مشمولين کمتر از مبلغ 10ميليون ريال سهام با ارزش اوليه معادل اين مبلغ دارند که در نتيجه متناسب با آن، سود آنان نيز کمتر از مبلغ 175هزار تومان است.
همچنين نگاهي به عمليات توزيع سود سهام عدالت با اولويت اقشار کم درآمد آغاز و متناسب با دريافت سود مصوب شرکت هاي سرمايه پذير سهام عدالت در مجموع به ارزش کل 40هزار و394ميليارد ريال و 41ميليون و 559هزار و 942نفر به ترتيب زير است:
- مبلغ 8هزار و 616ميليارد ريال سود سهام عدالت مربوط به تعداد 5ميليون و 749هزار و 348نفر از گروه مددجويان تخفيف دار (کميته امداد امام خميني (ره) و سازمان بهزيستي) که در تاريخ 28آبان97واريز آن شروع شده است.
- مبلغ 10هزار و 993ميليارد ريال سود سهام عدالت مربوط به تعداد 12ميليون و 950هزار و 994نفر از گروهروستائيان و عشايرکه در تاريخ 18دي ماه 97واريز آن شروع شده است.
- مبلغ 4هزار و 968ميليارد ريال سود سهام عدالت مربوط به تعداد 5ميليون و 347هزار و 957نفر از گروهکارگران فصلي و ساختمانيکه در تاريخ 25اسفندماه 97واريز آن شروع شده است.
- مبلغ 5هزار و 853ميليارد ريال سود سهام عدالت مربوط به تعداد 6ميليون و 663هزار و 743نفر از گروهساير اقشارکه در تاريخ 25اسفندماه 97واريز آن شروع شده است.
- مبلغ 9هزار و 964ميليارد ريال سود سهام عدالت مربوط به تعداد 10ميليون و 847هزار و 900نفر از گروهکارکنان دستگاههاي اجرايي و صندوق هاي بازنشستگي و تامين اجتماعي و نيروهاي مسلحکه در تاريخ 15ارديبهشت 98و اريز آن شروع شده است.
گفتني است در حال حاضر تعداد بيش از چهار ميليون و هفتصد هزار نفر از مشمولين در قيد حيات هنوز شماره شباي بانکي خود را وارد سامانه نکرده اند که به محض ثبت شماره شبا، در سامانه سهام عدالت سود سهام عدالت آنان مربوط به سال 1395و 1396به صورت تجميعي واريز خواهد شد.
به کليه مشوليني که هنوز شماره شبا بانکي خود را وارد سامانه سهام عدالت نکرده اند توصيه مي شود براي بهره مندي از اين سود به طور حتم اقدام به مراجعه و ورود و درج شبا بانکي در سامانه ياد شده کنند.
شايان ذکر است سامانه سهام عدالت به صورت 24ساعته آماده ثبت شماره شباي مشمولان سهام عدالت است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال محمودیان مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان عنوان کرد: از طریق این صندوق در سال ۱۴۰۲ پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان بوده، افزود: حدود ۶۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد ۳۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: ۳۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ ۸۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: ۲۳ میلیارد تومان به تعداد ۷۹۹ مورد نیز در زمینه کمک به تامین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان و به تعداد ۲۶۹ فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان تصریح کرد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به ۳۳۲ نیازمند پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898940

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی