Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، همایش پیاده روی خانوادگی فامنین گرامیداشت هفته کرامت با حضور ۶۰۰ در این شهرستان برگزار شد و شرکت کنندگان مسافت سه کیلومتری مسیر مسجد اعظم تا پارک ملت فامنین را پیمودند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این همایش با تاکید بر ترویج ورزش های همگانی در سطح شهرستان ها گفت: توسعه ورزش همگانی در بین خانواده ها رویکرد اصلی وزارت ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن جهانشیر افزود: با توجه به سبک زندگی موجود و کم تحرکی، ورزش همگانی می تواند راهکار مناسب برای سلامت و تندرستی جامعه باشد.

وی بیان کرد: برگزاری همایش های پیاده روی یکی از مهمترین برنامه ها در ترویج و توسعه ورزش همگانی در بین آحاد مردم جامعه به شمار می رود.

جهانشیر با تاکید بر اینکه شهرستان ها باید نسبت به توسعه ورزش های همگانی به ویژه پیاده روی برنامه محور عمل کنند، گفت: برگزاری همایش های بزرگ پیاده روی در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه ورزش همگانی شور و نشاط لازم را در بین خانواده ها ایجاد می کند، گفت: ورزش همگانی پیش زمینه موفقیت در ورزش قهرمانی است.

در حاشیه این همایش چهار وسیله ورزشی به پایگاه فرهنگی محلات اهدا شد ضمن اینکه پایگاه مسجد علی اکبر (ع)، پایگاه مسجد نبی، پایگاه مسجد موسی ابن جعفر این شهرستان مجهز به میز پینگ پنگ و فوتبال دستی شدند و یک تخته تشک نیز به پایگاه روستای پاران فامنین اعطا شد.

در این همایش به قید قرعه به یکصد شرکت کننده جوایز ارزنده اهدا شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیاده روی خانواده شور و نشاط فوتبال مدیرکل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت، روز معلم و شوراها، آغاز روز ایمنی و حمل و نقل، در جاده سلامت به مقصد بوستان بش قارداش برگزار شد. 

این همایش فرهنگی و ورزشی که با استقبال خوب مردم هم همراه بود، یک حاشیه هم داشت که باعث گلایه های بسیاری از شرکت کنندگان شد و آن هم، گل و لای و چسبناک شدن مسیر به سبب بارش های رگباری و غیرمنتظره شب گذشته بود. 

هرچند مطابق پیش بینی های هواشناسی، بارش ها ملاحظه شده بود و به گفته شهرداری، مسیر هم تیغ زده و سه چهار نوبت هم روز قبل بازدید شده بود، این شرایط، دلخواه شهروندان نبود.

عده ای از نوجوانان هم که با دوچرخه آمده بودند، در ادامه دادن مسیر دچار مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم