Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت کیمیا خودرو شاکیان خواستار تحویل خودروهای ثبت‌نامی خود توسط این شرکت شدند.

به گزارش ایسنا، پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت کیمیا خودرو صبح امروز در شعبه چهارم رسیدگی به جرایم اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه قاضی صلواتی اعلام کرد: در پنجمین جلسه رسیدگی به این پرونده قسمت دوم کیفرخواست با شکایت ۱۶ نفر به دادگاه ارسال شده و نماینده دادستان تهران به قرائت آن می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نماینده دادستان تهران با حضور در جایگاه گفت: این کیفرخواست ادامه کیفرخواست اول می‌باشد و با توجه به اینکه اتهام‌های متهمان ردیف پنجم تا پانزدهم این پرونده معاونت در عملیات واسپاری بدون مجوز و مشارکت در کلاهبرداری قید شده بود که عنوان معاونت در عملیات واسپاری بدون مجوز و معاونت در کلاهبرداری شبکه‌ای به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان اصلاح می‌شود.

در ادامه قاضی صلواتی از شاکیان خواست که با حضور در جایگاه اظهارات خود را بیان کنند.

یکی از شاکیان با حضور در جایگاه گفت: ۱۹ میلیون به صورت میش پرداخت به شرکت داشته و مبالغ ۳۰۰ و ۲۵۰ هزار تومان نیز به عنوان حق مشاوره و استعلام پرداخت کرده است.

قاضی صلواتی سوال کرد چه خودرویی ثبت نام کردید که وی پاسخ داد: دنا پلاس توربو و ظرف ۳۰ روز باید خودرو را تحویل می‌گرفتم که تحویل نگرفتن و دفتر شرکت در جمهوری پلمب شد.

این شاکی گفت: حدود دو ماه که از جریان گذشت متوجه شدن که این ایران نوعی فریب بوده است و در نهایت شکایت کردم.

قاضی صلواتی از او سوال کرد خواسته شما چیست که این شاکی پاسخ داد: خودرو را با شرایطی که به من گفته بودند تحویل دهند.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرونده کیمیا خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر، قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: پرونده مباشرت و حمل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برای تبعه عراقی به عنوان راننده تریلر حامل کالای قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شاهی: با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6093172

دیگر خبرها

  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد