Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@07:30:28 GMT

آغاز اردوی اروپایی الاهلی در غیاب ۶ بازیکن

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۵۴۲۴

آغاز اردوی اروپایی الاهلی در غیاب ۶ بازیکن

به گزارش وانانیوز، 

تیم فوتبال الاهلی در حالی از طریق ترکیه راهی اروی آماده‌سازی خود در اتریش شده که به دلیل عدم صدور ویزا 6 بازیکن اصلی در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ حضور ندارند. محمد خبرانی، یزید البکر، خالد البرکه، عبدالفتاح عسیری ، محمد العویس ونوح الموسى نفراتی هستند که هنوز نتوانسته‌اند به اردوی الاهلی در اتریش ملحق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش پیش از اعضای تیم راهی اتریش شده بودند و بازیکنان خارجی از جمله دیجانینی و دسوزا هم پیش از این در محل برگزاری اردو حضور یافتند.

تمرینات الاهلی با نظر برانکو در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌شود و این تیم در طول برگزاری اردوی 20 روزه اتریش 4 مسابقه تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال الاهلی عربستان برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با الهلال عربستان در این مرحله آماده می‌شود.

 

 

انتهای پیام/ 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی