Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف گیلان از برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۵۵ بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: ‌شعار محوری دهه کرامت امسال «خدمت کریمانه و مهربانی به رسم اهل بیت‌(ع)» است.

به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، حجت الاسلام‌والمسلمین علیزاده  اظهار کرد: دهه کرامت و روز پنجم ذیقعده که در تقویم رسمی کشور به «روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه» نامگذاری شده، فرصت مغتنمی برای اعتلای فرهنگ زیارت و تکریم سلاله پاک رسول خداست که باید قدر آن را دانسته و از آن بیشترین بهره‌برداری ممکن صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری جشن های دهه کرامت در ۲۵۵ بقعه متبرکه گیلان خبر داد و افزود: دهه کرامت فرصت مناسبی برای ارائه خدمات عام‌المنفعه به مردم است، شعار محوری دهه کرامت امسال «خدمت کریمانه و مهربانی به رسم اهل بیت(ع)» است.

حجت الاسلام علیزاده درخصوص ویژه برنامه  جشن های مردمی دهه کرامت، گفت: پخش و قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) در ۵۴ بقعه متبرکه، برپایی غرفه عکاسی جهت گرفتن عکس یادگاری زائرین با بقعه و اهدا‌ به صاحبان عکس در طول دهه کرامت در ۲۲ بقعه متبرکه، جذب و ثبت نام خادمین افتخاری بقاع متبرکه، افتتاح مراکز افق در ۱۲ بقعه شاخص گیلان از جمله ویژه برنامه های دهه کرامت در استان است.

مدیرکل اوقاف گیلان اظهار کرد: برگزاری همایش ویژه بزرگداشت امامزادگان در سطح استان و برگزاری مراسم مشابه در هر شهرستان همزمان با پنجم ذی‌القعده، راه اندازی غرفه عرضه محصولات فرهنگی در ۱۱ بقعه متبرکه، برپایی ایستگاه صلواتی ۵۴ بقعه متبرکه، تجلیل از مدافعان حرم، جانبازان و خانواده های شهدای مدافع حرم، برپایی غرفه پاسخگویی به سوالات و شبهات مطرح در مورد امامزادگان و بقاع متبرکه و وقف، توزیع بروشور و ویژه نامه معرفی امامزادگان شهرستان مخصوصاً امامزادگان شاخص، تجلیل از هیئت امنا، خادمان و خیرین بقعه‌ساز، ائمه جماعات امامزادگان و بقاع متبرکه و صاحبان آثار برتر پژوهشی از دیگر ویژه‌برنامه های اوقاف گیلان در ایام دهه کرامت است.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام رضا اهل بیت ایستگاه صلواتی جانبازان شاخص قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس کمیته امداد در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

بختیاری افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این طرح با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر و ۱۰۵ گروه اردویی بودگفت: این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت که با بهره برداری از مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت ۲ سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود