Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان زاغی مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به اجرای طرح پایش واحد‌های فروش سموم نباتی گفت: ۴۲۷ مورد بازدید در سه ماهه اول امسال انجام شده است که به ۱۳۳ واحد تذکر شفایی و ۷ واحد تذکر کتبی داده شد و همچنین ۱۳۲ لیتر سموم غیر مجاز و ۷۴ عدد قرص برنج شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طبق آمار جهاد کشاورزی مازندران در سه ماهه اول امسال ۲ مورد تخلف در شهرستان بابل صورت گرفته که منجر به تعطیلی فروشگاه شده است.


مدیر حفظ نباتات مازندران با اشاره به روند بازدید از فروشگاه‌های سموم نباتی گفت: در طول سال از هر فروشگاه سموم نبات سه تا چهار مرتبه بازدید انجام می‌شود.

وی افزود: بسته بندی و کیفیت سموم باید طوری باشد که تا ۲ سال قابل استفاده باشد.
رحمان زاغی گفت: فروشندگان موظف اند در صورت مشاهده سالم نبودن سموم نباتی آن‌ها را به شرکت‌های ذیربط عودت دهند و در صورت امکان با انجام یک سری تغییرات توسط شرکت مذکور برای بهبود سموم می‌توانند آن را  به فروشگاه برگردانند.

وی افزود: در صورت مشاهده تخلفات از سوی فروشگاه‌های سموم نباتی ، موارد تخلف توسط نمایندگان بخش انسانی جهاد کشاورزی مازندران جمع آوری و در صورت نیاز امحا خواهد شد.
انتهای پیام / س



بازدید از فروشگاه‌های سموم مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ژنرال اسرائیلی از برنامه 3 میلیارد دلاری برای بمباران ایران!

تعداد بازدید : 354 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1818 اسحاق بریک ژنرال صهیونیست فاش کرده که رژیم اسرائیل یازده میلیارد شِکِل معادل سه میلیارد دلار در نیروی هوایی‌اش برای حمله به تاسیسات اتمی ایران سرمایه گذاری کرده و این حمله قرار بوده در 2009 انجام شود اما به دلایلی که این نظامی ارشد توضیح می‌دهد این حمله در آن زمان انجام نشد و حالا این دلایل برای حمله پیچیده تر شده است. روایت این ژنرال ارتش اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روایت ژنرال اسرائیلی از برنامه 3 میلیارد دلاری برای بمباران ایران!
  • خلاصه بازی پرسپولیس 2 - نساجی مازندران 1
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • اگر کالابرگ خود را نگرفته اید، بجنبید!/ دولت دارد با فروشندگان اجناس کالابرگی تسویه می کند
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • لزوم مبارزه تلفیقی با آفت سپردار توت سفید در باغات سیاه ریشه