Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:31:43 GMT

معرفی مزایای سانترال پاناسونیک و تلفن سانترال

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۶۱۵۴

معرفی مزایای سانترال پاناسونیک و تلفن سانترال

به گزارش خبرگزاری مهر، بهتر است بدانید که برند پاناسونیک یکی از شرکت‌های پیشتاز در تولید مراکز تلفن سانترال و تلفن‌های سانترال به شمار می‌آید. لازم به ذکر است که جهت استفاده و برنامه ریزی مراکز سانترال وجود تلفن‌های سانترال و آموزش سانترال ضروری است.

تلفن‌های سانترال برند پاناسونیک به دلیل کاربری راحت و آسان، طراحی فوق العاده زیبا و کارایی بالا قادر هستند تمام نیازهای شما را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توان گفت تلفن سانترال پاناسونیک تلفن‌های مد روزی هستند که نیاز دفاتر شما را مرتفع خواهند کرد. با این تلفن‌ها می‌توانید ارتباط های داخلی خود را تنظیم کنید و همچنین از تماس سریع بدون احتیاج به شماره گیری بهره‌مند شوید.

مزایای تلفن سانترال و سانترال پاناسونیک

استفاده از دستگاه های سانترال پاناسونیک مزیت های قابل توجهی را به همراه دارند که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد. این دستگاه ها در ظرفیت‌های مختلفی تولید شده‌اند. بنابراین استفاده از این دستگاه‌های سانترال پاناسونیک در همه جا کاربرد خواهد داشت. می توان گفت این دستگاه ها جای خود را در دفترهای کوچک تا کارخانه های بزرگ باز کرده اند.

این دستگاه ها با اضافه کردن کارت های مختلف می توانند ظرفیت و قابلیت های شرکت را افزایش دهند. در صورتیکه کسب و کار کوچکی داشته باشید بهتر است از دستگاه های کم ظرفیت استفاده کنید. زیرا این مدل دستگاه ها از قیمت پایین تری نسبت به سایر دستگاه ها برخوردار هستند. به عبارتی دستگاه های کم ظرفیت در حالت فول ظرفیت قادر هستند تا ۲۴ داخلی و ۸ خط شهری را پوشش دهند.

از دیگر مزایای تلفن سانترال این است که باعث ایجاد مدیریت آسان تلفن های شما می شود. برای مثال می توانید صفر یا دو صفر را ببندید و محدودیت های دیگری را برای هر داخلی به دلخواه خود تعیین کنید.

از دیگر مزایای قابل توجه دستگاه های سانترال پاناسونیک این است که امکان برقراری ارتباط با دیگر اتاق های داخل سازمان به راحتی برای شما فراهم کرده است. بهتر است بدانید که برای ایجاد این ارتباط احتیاجی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. بنابراین با تلفن سانترال می توانید هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید و هم باعث کاهش هرج و مرج و بی نظمی کارمندان در اداره شوید. کارمندان در صورت هماهنگی کارهایشان می توانند با یکدیگر تماس تلفنی برقرار کنند.

از دیگر مزایای سانترال پاناسونیک نگهداری همزمان چند نفر در پشت خط می باشد. یا اینکه هر خط را می توان به اپراتور مربوطه آن وصل کرد که اپراتور جهت پاسخ گویی به مسئول مرتبط پیام را انتقال می دهد.

از دیگر مزیت های تلفن سانترال که باعث محبوبیت آن شده است منشی اتوماتیک این دستگاه ها است. به وسیله این تلفن ها هر شخصی که با شرکت شما تماس بگیرد می تواند پیغام واحد را بشنود. برای مثال واحد حسابداری عدد یک و واحد فروش عدد دو و غیره.

با استفاده از دستگاه های سانترال پاناسونیک قادر خواهید بود هر داخلی را کنترل کنید. بنابراین دیگر احتیاجی به تماس کارکنان شرکت به بیرون نخواهید داشت. به عبارتی استفاده از تلفن سانترال باعث کاهش هزینه‌های تلفن شما خواهد شد.

بهتر است بدانید که تلفن های سانترال بیش از ۴۰۰ کد را دارا می باشند بنابراین می توانید دستگاه را به دلخواه خود تنظیم کنید.

از دیگر قابلیت‌های دستگاه‌های سانترال پاناسونیک می‌توان به مواردی از قبیل قابلیت نصب کارت نمایشگر شماره، پیج کردن اعضا، تخمین زمان بندی برای ساعت‌های مشخص و واحد پذیرش تماس سه مرحله ای DISA اشاره کرد.

کارت سانترال

کارت سانترال جهت ارتقا مرکز متناسب با خواسته های مشتری کاربرد دارد. می توان گفت یکی از استراتژی های مهم شرکت پاناسونیک در تولید مراکز تلفن سانترال ایجاد کارت سانترال است. کارت های سانترال به دو دسته تقسیم می شوند.

یک دسته از این کارت های سانترال جهت افزایش قابلیت های کاربری مرکز استفاده می‌شوند. کارتهای جوابگوی خودکار، کارت در باز کن و کارت نمایشگر شماره جزء این دسته محسوب می‌شوند. استفاده از این کارت ها دلخواه است و بنا به درخواست مشتری می‌توان آنها را نصب کرد.

دسته دوم کارت های سانترال برای ارتقاء خطوط شهری یا داخلی های مرکز کاربرد دارند. این نوع کارت ها بسته به نوع مرکز تلفن متفات هستند و همچنین از ظرفیت های مختلفی برخوردار هستند.
 

کد خبر 4660944

منبع: مهر

کلیدواژه: پاناسونیک تلفن ثابت تلفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد

به دنبال اجرای اقدامات توسعه‌ای گسترده و تحول‌گرا در سال‌های اخیر، بانک رفاه کارگران برای دومین مرتبه پیاپی به عنوان دستگاه برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک براساس شاخص‌های دوازده‌گانه تعیین شده به منظور ارزیابی عملکرد در خصوص میزان پیشرفت برنامه‌های تحولی در سازمان‌های تابعه این وزارتخانه، با کسب بالاترین امتیاز (100 درصد) در بین 10 سازمان، بانک و صندوق زیرمجموعه، برای بار دوم حائز رتبه نخست شد.  

بر اساس این گزارش، "تدوین نظام انگیزشی کارکنان فعال در برنامه‌های تحولی"، "اجرای مرحله اول از پرداخت مزایای انگیزشی بر اساس عملکرد"، "رفع نواقص احتمالی و به‌روزآوری نظام انگیزشی برای اجرای مرحله دوم"، "شناسایی فرایندهای کلیدی متناظر با اجرای برنامه‌های تحولی"، "تعیین شاخص های کلیدی عملکرد، سامانه‌های فناوری اطلاعات و گلوگاه‌های فساد مرتبط با هر فرایند کلیدی"، "اندازه‌گیری شاخص‌های کلیدی عملکرد وضع موجود و مقدار هدف‌گذاری شده تا پایان سال 1402"، "برنامه‌ریزی و اقدام جهت اصلاح فرایندهای کلیدی"، "تهیه فهرست مهم‌ترین قوانین و مقرراتی که باید برای اصلاح فرایند مورد بازنگری قرار گیرند"، "شناسایی مسائل و چالش‌های مرتبط با برنامه‌های تحولی و تعیین موضوعات و محورهای اجرای نظام پیشنهادها"، "برگزاری فراخوان پیشنهادها برای حل مسائل مرتبط با برنامه‌های تحولی"، "ارزیابی و انتخاب پیشنهادهای برتر" و "پرداخت پاداش به نفرات برتر و تدوین برنامه‌ی عملیاتی برای اجرای پیشنهادهای منتخب"، این شاخص‌های دوازده‌گانه را تشکیل می‌دهند.

شایان ذکر است، طراحی و اجرای برنامه تحولی این وزارتخانه از ابتدای سال 1402 با الگوی متفاوت و برمبنای سه محور اصلی "طراحی و اجرای نظام انگیزشی کارکنان فعال در برنامه تحولی"، "شناسایی و بهبود فرایندهای کلیدی" و "طراحی و اجرای نظام پیشنهادها با اولویت برنامه‌های تحولی" در دستور کار قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • مزایای فوق‌العادۀ باغبانی «بدون شخم»؛ بیل را کنار بگذارید!
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد