Web Analytics Made Easy - Statcounter

جندقیان از اصلاح آیین نامه استخدامی دهیاری ها و ابلاغ آن به هیئت وزیران خبر داد و گفت: ۶۵۰ طرح درآمدزا و اشتغالزای دهیاری ها آماده اعطای تسهیلات و معرفی به بانک های عامل است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «سعید رضا جندقیان» در همایش بزرگداشت دهیاری ها به مناسبت روز چهاردهم تیر ماه روز دهیاری ها گفت: برای بهبود فعالیت دهیاری ها دور هم جمع شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سازمان شهرداری ها دو رکن اصلی را مد نظر قرار دادیم که یکی از آنها وظیفه اصلی ماست، وظیفه ای که برای نظم و نظم دادن دهیاری ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های لازم را تدوین کنیم.

 

معاون امور دهیاری های سازمان دهیاری ها و شهرداری ها با بیان اینکه اقدامات توسعه ای ما تغییر رویکرد دارد، گفت: ما در روستاها بیشتر به دنبال کارآفرینی بوده ایم و تا به امروز 1200 کارآفرین را در روستاها شناسایی کردیم. یکی از اقدامات ما گردآوری تعداد بیکاران در روستاها بوده است.

 

وی ادامه داد: وظیفه دولت به طور خاص ایجاد اشتغال نیست بلکه دولت پنج وظیفه اصلی را بر عهده دارد که یکی از آنها صدور مجوز و پس از آن هماهنگی میان دستگاه ها و ارایه تسهیلات لازم برای کارآفرینان و اجرای طرح های کارآفرینی و توسعه ای، حضور در فعالیت های اقتصادی و فرهنگی و مساعدت در بخش خصوصی است.

 

این مقام مسئول در امور دهیاری ها خاطرنشان کرد: تاکنون 42 درصد وام و تسهیلات برای اشتغال روستایی آماده پرداخت است که در دوره های قبل مشکلی که وجود داشته است، جابجایی دهیاران و عدم امنیت شغلی آنان بوده است که در دور پنجم 72.5 درصد دهیاران در جایگاه خود باقی مانده اند و فقط حدود 23 درصد دهیاران جابجا شدند که این موضوع جای تقدیر دارد.

 

جندقیان ادامه داد: با کمک نمایندگان مجلس اقدامات خوبی برای دهیاران انجام شده است که از جمله این اقدامات تدوین لایحه دهیاری ها و ارسال آن به هیئت دولت و تدوین آیین نامه استخدامی و اجرایی بوده است که با کمترین تغییرات آماده ارسال به هیئت دولت است.

 

وی با اشاره به طرح های درآمدزا و اشتغالزا و توجه دهیاران به این موضوع خاطرنشان کرد: در حال حاضر 650 طرح درآمدزا و اشتغالزایی از سوی دهیاری ها برای اعطای تسهیلات به بانک عامل معرفی شده است.

 

وی گفت: در زمان فعالیت شورای پنجم روستاها 72.5 درصد دهیاران دور چهارم در سمت خود ابقا شدند و تنها پنج درصد در روستاهای دیگری در سمت دهیاری مشغول به فعالیت شدند.

 

جندقیان از اصلاح آیین نامه استخدامی دهیاری ها و آیین نامه اجرایی قانون شوراها در کمیسیون اجتماعی دولت خبر داد./

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت اردبیل امامزادگان و بقاع متبرکه شبستان یزد مسجدسلیمان خوزستان حرم حضرت معصومه س جنوب کرمان هیئت وزیران دهیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد

هیئت وزیران با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، شهرستان اردکان استان یزد، یکی از شهرستان‌های دوازده‌گانه این استان با موافقت هیئت وزیران به فرمانداری ویژه ارتقا پیدا کرد.

شهرستان اردکان یکی از شهرستان‌های مهم صنعتی و پر آلاینده در استان یزد است و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.‌

‌ش

کد خبر 749337

دیگر خبرها

  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • گواهی اسقاط هایما به این مبلغ افزایش یافت/ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • ایران‌خودرو: قیمت محصولات تغییری نکرده است
  • مبلغ جدید گواهی اسقاط محصولات مونتاژی ایران خودرو اعلام شد
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما / ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما/ ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • آیین نامه خودروهای کارکرده هنوز در دولت است
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد