Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:29:15 GMT

شرایط سخت نیاز به جسارت مدیران استانی دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۸۳۲۹

شرایط سخت نیاز به جسارت مدیران استانی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی رسولیان ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان، صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی که در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اظهار کرد: در گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اقتصاد را نقطه کلیدی دانستند و ما ظرفیت بسیار خوبی در خراسان رضوی داریم اما اختیارات محدودی داریم ،۹۱ اختیار را که برای توسعه اقتصادی استان لازم بود شناسایی کردیم اما متاسفانه برای دستگاه‌های ملی محقق نشد و با این اختیارات محدود کار کردن خیلی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما برای ارزیابی زیست محیطی که بهترین کارشناسان را در استان داریم ماه‌ها تلاش می‌کنیم تا مجوزهای لازم را اخذ کنیم و امیدواریم بتوانیم در استان این فرآیند را کوتاه کنیم و در این بخش برنامه مشخصی را تدوین کردیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در حوزه بانک‌ها سال گذشته ۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات خالص پرداخت کردیم و امسال در نظر داریم تا ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کنیم.

رسولیان بیان کرد: در بحث تامین مواد اولیه وزارت صنعت باید کمک کند. همچنین ۲۵ وظیفه برای محقق شدن برنامه اقتصادی تعیین کردیم ودر طول چند هفته گذشته مجوزهایی را در سطح ملی گرفتیم علاوه بر این شورای فرماندهی اقتصاد مقاومتی ایجاد کردیم که همه اجزا حکومت در آن حضور داشته باشند تا همه برای توسعه از طرح‌ها حمایت کنند.

وی ادامه داد: کشور را گران اداره می‌کنیم و اگر بتوانیم این فرآیندهای هزینه بر و اقتصاد را به بخش خصوصی واگذار کنیم قطعاً موفق تر خواهیم بود.

کد خبر 4661268

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب خراسان رضوی صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در نشست با مدیران اقتصادی این استان گفت: حضور سه هزار بازرگان از صد کشور در اکسپو تهران که با فعالیت ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی همراه است، می‌تواند نمایشگاهی از توانایی‌های خراسان رضوی و محصولات صادراتی آن باشد.   حسن نوری‌زاده اظهار کرد: اگرچه نمایشگاه‌های ایران اکسپو از سال ۱۳۹۲ شروع به کار کردند، اما این ششمین بار است که این نمایشگاه مهم اقتصادی برپا می‌شود و ما نیز باید حضور درخشان و پرتعاملی را از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت در اکسپو ۲۰۲۴ داشته باشیم.   در این جلسه توانا، سرپرست دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی جزییات برنامه‌های پیش بینی شده برای شرکت در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ را تشریح کرد.   همچنین مدیران دستگاه‌های اقتصادی و میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز برنامه‌های پیش‌بینی شده برای شرکت فعال در این نمایشگاه را ارائه کردند.   ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از دو هزار تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از تاریخ هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی