Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در زنجان گفت: طرح پلاک‌گذاری ماشین‌‌آلات کشاورزی تا پایان شهریور ماه در استان زنجان به اتمام می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مظفر یوسفی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعداد ماشین‎آلات کشاورزی استان زنجان اظهار کرد: 11 هزار و 500 دستگاه تراکتور و کمباین دارای پلاک نو در استان زنجان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: 5 هزار دستگاه از این تعداد با پلاک نو از کارخانه تحویل گرفته شده و مابقی پس از انجام بازدیدهای فنی پلاک‌گذاری شده است.

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه جهادکشاورزی استان زنجان تصریح کرد: جلوگیری از قاچاق سوخت و شناسایی ماشین‌های نیرو محرکه فرسوده به منظور اعطای تسهیلات نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی از جمله اهداف اجرای طرح پلاک‌گذاری ماشین‌‌آلات کشاورزی به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: با توجه به بخشودگی جرایم بیمه ماشین‌‎های کشاورزی اجرای طرح پلاک گذاری در سطح استان تسریع یافته است.

بیشتر بخوانید:

تولید گلخانه‌ای تنها راه افزایش صادرات محصولات کشاورزی است مصرف آب در بخش کشاورزی باید مدیریت شود

یوسفی پور خاطر نشان کرد: به منظور حل مشکلات مربوط به صدور پلاک، برنامه‌ریزی شده طرح پلاک‌گذاری تا پایان شهریور در استان عملیاتی و به پایان برسد.

وی عنوان کرد: اجرای طرح پلاک‌گذاری ماشین‌های نیرومحرکه کشاورزی از بهمن ماه سال 93 همزمان با سراسر کشور در استان زنجان آغاز شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بزرگمهر ظهر شنبه در نشست شورای قضائی و حفظ حقوق بیت المال در بوشهر گفت: وظایف و مأموریت اداره کل ثبت اسناد و املاک بر اساس قانون اساسی و قانون حد نگار تعیین و تکلیف شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر افزود: سیاست‌های ابلاغی و فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اجرای کامل حدنگاری است.

بزرگمهر افزود: هویت دار کردن همه اراضی برای جلوگیری از زمین خواری و هرگونه فساد در این زمینه، الزام بر تنظیم اسناد رسمی از دیگر وظایف اداره ثبت اسناد و املاک است.

صدور ۹۹ درصد اراضی منابع طبیعی

وی ادامه داد: در زمینه منابع طبیعی حدود ۹۹.۵ درصد اراضی ملی با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان سند دار شده است که ۱۵ هزار هکتار اراضی باقیمانده در مرحله فرآیند برای صدر سند است.

بزرگمهر در خصوص رفع تداخلات بیان کرد: ۴۹۸ پلاک مشمول رفع تداخلات داریم که تاکنون ۲۳۰ پلاک تثبیت شده است و مابقی در دستور کار است که شهرستان‌ها باید بر اساس برنامه ابلاغی هر هفته ۲ پلاک برای رفع تداخل در دستور کار داشته باشند.

وی با بیان اینکه رفع تداخل به نفع مردم و دولت است، تصریح کرد: ۷۶ درصد اراضی کشاورزی سنددار شده است و اگر بتوانیم اراضی کشاورزی را سنددار کنیم هم از خرد شدن اراضی و هم از تهدید و به خطر افتادن امنیت غذایی جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6089912

دیگر خبرها

  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم