Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@21:15:16 GMT

اجرای طرح «جوانه‌های صالحین» در همدان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۹۲۱۰

اجرای طرح «جوانه‌های صالحین» در همدان

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، مرتضی امیری مسئول طرح جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «حصارخانی» همدان اظهار کرد: طرح جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «حصارخانی» با 10 عنوان برنامه برای نونهالان، نوجوانان و جوانان کوی امام خمینی (ره) در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی بازیگری، مداحی، فوتسال، شنا، دفاع شخصی و برگزاری اردوهای علمی و آموزشی، مسابقات ورزشی و فرهنگی از مهمترین برنامه‌های طرح جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «حصارخانی» است که بنا به درخواست و نیاز متربیان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرمانده پایگاه شهید «حصارخانی» همدان تاکید کرد: علاوه بر برنامه‌های ذکر شده، در راستای اقتصاد مقاومتی و تحقق بخشیدن به شعار سال یعنی رونق تولید، برنامه بازدید از کارگاه‌های تولیدی موفق در سطح شهر را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی در ادامه گفت: هدف از اجرای طرح جوانه‌های صالحین استفاده مطلوب از ایام تابستان، شناسایی و جذب حداکثری به بسیج، حفظ و انسجام گروه‌های صالحین است.

امیری افزود: ایجاد شور و نشاط در بین بسیجیان، فرهنگ‌سازی و ترویج نماز، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تقویت روحیه انقلابی و معنوی در بین نوجوانان و جوانان از دیگر اهداف پایگاه شهید «حصارخانی» از اجرای طرح جوانه‌های صالحین است.

وی به تهاجم فرهنگی و عرصه جنگ نرم دشمنان علیه کشور به ویژه جوانان و نوجوانان اشاره و تصریح کرد: پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و آگاهی‌بخشی هر چه بیشتر آنان با مفاهیم دینی و بصیرتی می‌تواند توطئه‌های ننگین دشمنان را نقش بر آب کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا حلقه صالحین جوانه های صالحین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید رنجنوش بر روی دستان کبودراهنگی ها

           به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پیکر مطهر شهید رنجنوش پس از ۳۸ سال بر روی دستان مردم ویان، قوره جینه و شهر کبودراهنگ تشییع شد.

حاج محمد رنجوش از شهدای جاویدالاثر تیپ ۳۲ انصارالحسین همدان، ۱۲ اسفند ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای ۵ شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید رنجنوش، شهید تازه شناسایی شده، متولد یکم فروردین ۱۳۴۰ در روستای قوره جینه کبودراهنگ است.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید رنجنوش بر روی دستان کبودراهنگی ها
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان