Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی رکابزن ایران در آستانه مسابقات قهرمانی ایران با یک سردرگمی از سوی هیات دوچرخه سواری استانش مواجه شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی ایران در بخش بانوان فردا (سه شنبه) برگزار می‌شود اما در این میان نفر اول ایران دچار یک سردرگمی برای شرکت در این مسابقات شده است.

پرتو آذر در نظر داشته رضایت نامه خود را از هیأت دوچرخه سواری فارس بگیرد و برای یک استان دیگر شرکت کند اما هیأت نه تنها رضایت نامه را نداده بلکه کسی را هم تعیین نکرده تا در جلسه فنی مسابقه به عنوان نماینده و یا سرپرست استان فارس شرکت کند و به نوعی دست پرتو آذر را در پوست گردو گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرتو آذر در گفت و گو با ایسنا در مورد این اتفاق بیان کرد: هیأت دوچرخه سواری فارس حدود یک سال است با من تسویه حساب نکرده و من هم گفتم اگر قرار نیست با من تسویه حساب کنند رضایت نامه ام را بدهند تا بتوانم برای یک استان دیگر رکاب بزنم و حداقل آن استان هزینه‌هایم را پرداخت کند. اما نه تنها این اجازه به من داده نشده بلکه الان متوجه شدم حتی کسی هم از استان فارس نیست تا به عنوان سرپرست در جلسه فنی شرکت کندو تمام کسانی که با تیم مردان آمده بودند، به استان بازگشته‌اند. از این رو مانده بودم که چه کاری انجام دهم در نهایت به سراغ رئیس کمیته کوهستان فدراسیون دوچرخه سواری رفتم و موضوع را با او در میان گذاشتم در نهایت هم تصمیم بر این شد که برای استان تهران در مسابقات قهرمانی کشور رکاب بزنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند

رقابت‌های مینی گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت ۱۷۰ ورزشکار به میزبانی اصفهان برگزار شد.

در بخش مردان این مسابقات محمد امین فطرس نماینده قم در جایگاه دوم قرار گرفت و نشان نقره را از آن خود کرد و در مجموع تیمی بخش مردان هم قمی‌ها بر سکوی نایب قهرمانی کشور ایستادند.

در بخش بانوان هم عناوین اول تا سوم به نمایندگان قم رسید و الهام محمدی، نرگس جعفری و مبینا نظری ۳ ورزشکار قمی بودند که به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند تا در رده بندی تیمی بانوان، قمی‌ها به قهرمانی برسند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند