Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گروه كر تُنال با حضور پيانيست و رهبر مهمان خانم «يانيا كناپيچ» از كشور كرواسي و به مديريت هنري و سرپرستي «ميلاد عمرانلو» 27 و 28 تيرماه ساعت 21 با حمايت انجمن موسيقي ايران در تالار رودکي روي صحنه مي‌رود.
در اين کنسرت آثاري از موسيقي کرال معاصر، آهنگسازان کروات، موسيقي محلي کرواسي و موسيقي کرال پاپ اجرا مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


يانيا کناپيچ، پيانيست، رهبر کر و مدرس آواز از کشور کرواسي، در سال 2005 تحت نظر پروفسور «هري گوسک» در آکادمي موسيقي زاگراب در رشته ساز پيانو فارغ التحصيل شد . وي رهبري کر را در مدرسه رهبران کر انجمن رهبران کرواسي تحت نظر پروفسور «برانکو استارک» فرا گرفته و از سال 2014 در اين زمينه فعال است. 
کناپيچ در بين سال هاي 2014 تا 2018 ، مدير هنري گروه کر در کرواسي بوده و همراه اين گروه جوايز متعددي را جشنواره هاي داخلي و بين المللي به دست آورده است. همچنين در سال 2018 از جانب انجمن رهبران کر کرواسي، جايزه ويژه رهبري را دريافت کرده و در سال 2019 نيز از ايشان براي داوري در رهبري را دريافت کرده و در سال 2019 نيز از ايشان براي داوري در ششمين دوره مسابقات گروه هاي کر کودکان کرواسي دعوت به عمل آمده است. 
هم اکنون به عنوان مدرس پيانو در مدرسه موسيقي «واراژدين» مشغول به کار است. فعاليت ديگر او رهبري گروه آوازي موسيقي پاپ مدرسه واراژدين و گروه کر آکادميک بخش سازمان و انفورماتيک کرواسي است.
تهيه كننده اين اجرا عليرضا فواكهي و مدير اجرايي رامين براتي است.
علاقه‌مندان جهت تهيه بليت مي‌توانند به سايت اکسير کنسرت مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت

فراخوان این جشنواره چندی پیش ابلاغ شده بود که گروه آهوی دشت با تهیه و ارسال اثر به جمع شرکت کنندگان پیوست و با رای هیئت داوران به عنوان یکی از منتخبین موسیقی محلی ایران شناخته شد.

در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس که تا ۹ اردیبهشت در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود، یازده گروه منتخب موسیقی نواحی ایران شامل بندر لنگه، جزیره هرمز، اردبیل، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، گیلان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و چهار محال و بختیاری حضور دارند.

گروه موسیقی آهوی دشت با مدیریت و هنرمندی علی حسین پور متشکل از محمد حسین اعلایی فرد، علی محمودی میمند، معصومه کافی، شایسته یوسفی و مینا منگلی، ساعت ۲۰ جمعه شب گذشته با اجرای یک ساعته موسیقی در قالب آواز‌های محلی که با نواختن ساز‌های نی، دایره، سرنا، نقاره، تمبورین و چوبک همراه بود، شور و هیجان حضار را برانگیخته و موسیقی محلی شهربابک را به مردم کشورمان معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت