Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم مازندران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد سعیدی‌کیا در بنیاد مستضعفان، گفت: آقای سعیدی کیا از مدیران موفق کشور است که سابق مدیریتی درخشانی از خود در بنیاد مستضعفان به جا گذاشته است.

اخبار سیاسی_ وی گفت: به نظر من، کاهش هزینه های جاری بنیاد مستضعفان و اصلاح ساختاری این مجموعه از جمله اقدامات ماندگار آقای سعیدی کیا در بنیاد مستضعفان بوده است که امیدواریم در آینده نیز ادامه داشته باشد؛ آقای سعیدی کیا توانست با یک مدیریت انقلابی مانع هزینه های اضافی در بنیاد مستضعفان شود و هزینه های این مجموعه را تا حد ممکن کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: بنده به عنوان کسی که موارد مرتبط با بودجه را در مجلس دنبال کرده ام می توانم اطمینان بدهم که مدیریت بودجه و شفافیت بودجه ای در مدیریت آقای سعیدی کیا به بهترین نحو دنبال شده است و این مهم ارزش بسیاری بالای دارد؛ آقای سعیدی کیا اصلاح و شفافیت بودجه ای را به عنوان یک راهبرد اساسی در اولویت خود قرار داده بود که به همین دلیل نیز می توان گفت که شفافیت بودجه ای در زمان ایشان شایسته تحسین است.

یوسف نژاد همچنین با اشاره به اقدامات بنیاد مستضعفان در مناطق محروم، گفت: مقام معظم رهبری به بنیاد مستضعفان ماموریت داده بودند که اقدامات اساسی برای رفع محرومیت در مناطق محروم داشته باشد که به نظرم آقای سعیدی کیا توانست این ماموریت مهم را به نحو احسن انجام بدهد؛ اقدامات آقای سعیدی کیا در رفع محرومیت در مناطق محروم برای همه محسوس بوده است که از این منظر نیز می توان گفت که آقای سعیدی کیا کارنامه جهادی موفقی از خود به جا گذاشته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هیئت رئیسه بنیاد مستضعفان مدیریت انقلابی مجلس شوراى اسلامى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد