Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@19:25:43 GMT

زمین خواری ۳۰۰ میلیاردی در "دشتستان"

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۰۱۰۴

زمین خواری ۳۰۰ میلیاردی در 'دشتستان'

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان بوشهر از آزادسازی ۲۰ هکتار اراضی ملی از دست زمین خواران به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در شهرستان دشتستان خبر داد. تاریخ انتشار: 17:01 - 17 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۱۶۶۳

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "خلیل واعظی"دربیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر تصرف اراضی مرغوب ملی در شهر "برازجان" توسط افراد سودجو، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دشتستان اقدامات خود را به صورت ویژه آعاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی گفت: پس از تحقیقات و استعلام از مراجع قانونی و بازدید‌های میدانی با حضور کارشناسان متخصص، مشخص شد ۵ نفر سودجو اقدام به تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی مرغوب ملی در قالب قطعات ۲۰۰ متری به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در شهر برازجان کرده اند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: نیرو‌های پلیس با هماهنگی قضائی ۵ متهم به زمین خواری را در این رابطه شناسایی، دستگیر و به مرجع قضائی معرفی کردند.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: انجام گشت زنی مستمر بر اراضی ملی از سوی یگان حفاظت سازمان‌های مربوطه و برخورد قاطع دستگاه قضائی با متصرفین اراضی ملی، اتخاذ سیاست‌های کیفری مناسب در برخورد با پدیده زمین خواری، اطلاع رسانی و بهره گیری از سیستم‌های اطلاعاتی، کد‌های رهگیری، نظارت و افزایش هزینه جرم در برخورد با زمین خواران را از راهکار‌های مهم پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب از اراضی ملی دانست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زمین خواری پلیس نیروی انتظامی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز

سرهنگ حسین زلقی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۳۳ این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ۷ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شهر اهواز، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی در خاتمه گفت: متهمان پس تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام