Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@05:27:11 GMT

دو دلیل حجاریان برای مناظره نکردن با سلیمی‌نمین

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۰۵۳۶

دو دلیل حجاریان برای مناظره نکردن با سلیمی‌نمین

خبرگزاری تسنیم: سعید حجاریان درخواست مناطره عباس سلیمی‌نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران را نپذیرفت.

عباس سلیمی‌نمین فعال سیاسی اصولگرا چند روز پیش سعید حجاریان تئوریسین جریان اصلاحات را به مناظره دعوت کرده بود. (اینجا) درخواستی که امروز از سوی حجاریان رد شد.

او در نامه ای در پاسخ به درخواست مصاحبه سلیمی نمین نوشت:

جناب آقای سلیمی نمین

مرقومه شریفه منتشره در روزنامه سازندگی واصل شد؛ از حسن‌نظر شما سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یادداشت مزبور پیشنهاد مناظره با اینجانب را مطرح فرموده بودید البته مستحضرید مناظره آدابی دارد! اولین آنها تناظر میان مناظرین است. این را خدای ناکرده از این باب نمی‌گویم که خود را اجل از انجام مناظره‌ با شما می‌دانم؛ حضرتعالی واجد کمالات و سجایای فراوان هستید و این ناچیز خود را اخس از آن می‌داند که با چون شمایی هم‌آوردی کنم.

مشکل جای دیگری‌ست. همانگونه که اطلاع دارید من دو عقده در لسان دارم که با دعای حضرت موسی نیز قابل رفع نیست. اول آنکه اختلال تکلم مانع از انجام هر نوع مناظره‌ می‌شود. دیگر آنکه در بسیاری از امور ناگزیر از خودسانسوری هستم تا مبادا خفیه‌نویسان دامن‌ام را بگیرند و کار به جای باریک بکشد! خوشبختانه شما از این دو مشکل بری هستید. اولا بحمدالله طلیق‌اللسان هستید و ثانیا محدویتی برای ابراز عقایدتان ندارید. لذا با کمال تأسف باید بگویم قادر نیستم دعوت شما را اجابت کنم.

اخبار داغ فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم دانلود قسمت نهم 9 سریال هیولا مهران مدیری مهران مدیری در تدارک ساخت یک برنامه جدید در دبی؟ +عکس پروژه چادری‌هایِ سیگاری برای تخریب محجبه‌ها؟! +عکس برخورد تحقیر آمیز ترامپ با ولیعهد سعودی +فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: سعید حجاریان مناطره سلیمی نمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید»/ واکنش یک جامعه‌شناس به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین، محمد فاضلی، جامعه‌شناس در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: دو سه رئیس دانشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند به دانشجویان معترض آمریکایی، بورسیه بدهند! یکی به این‌ها بگوید خودمان کلی دانشجوی محروم از تحصیل، و با احکام تعلیق از یک تا چند ترم داریم. خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید و دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه خودتان را دریابید.

طی روزهای گذشته و درپی اعتراض دانشجویان در دانشگاه‌های ایالت متحده به وضعیت جنگ در نوار غزه و فلسطین، خبرهایی مبنی بر اخراج یا تعلیق این دانشجویان شنیده می‌شود، به دنیال این اخبار برخی از دانشگاه‌ها در ایران اعلام آمادگی کردند که به این دانشجویان بورسیه می‌دهند و شرایط تحصیل‌شان در ایران را فراهم می‌کنند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902721

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| شوک یک نیمه‌ای ذوب‌آهن به استقلال در آزادی
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • هیچگونه قطع درختان جنگلی در فندقلو اتفاق نیفتاده است
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • ۷ چیزی که فقط افرادی که در خانواده ای با روابط سمی بزرگ شده اند درکشان می کنند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • فقط افرادی که در خانواده‌ای سمی بزرگ شده‌اند این ۷ مورد را درک می‌کنند
  • «خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید»/ واکنش یک جامعه‌شناس به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در آمریکا
  • محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید
  • کاردار ایران خطاب به وزیر دفاع انگلیس: کاملا نادان هستید