Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا فرماندار تالش در آئین تجلیل دهیاران و شهرداران نمونه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: ۲۱۵ دهیاری در این شهرستان فعال است و دهیاری‌ها و شهرداری‌ها باید به عنوان بازوان دولت، مشکلات توسعه و قابلیت‌های روستاها را به دقت گزارش کنند.

سید عیسی مهدوی افزود: هدف از ایجاد دهیاری‌ها استخراج و انعکاس مشکلات روستاهاست و در قانون برنامه ششم توسعه کشور، به مدیریت شهری و روستایی توجه خاصی اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: بسیاری از مشکلات شهرها ناشی از موانع توسعه روستاهاست و پیوند مدیریت شهری و روستایی، کمک مهمی به عمران و رفع مشکلات شهرستان خواهد کرد.

در این همایش رامین امیری دهیار روستای جولندان بخش مرکزی به عنوان نماینده دهیاران و شهرام غنی زاده شهردار تالش به عنوان نماینده شهرداران، موانع حوزه‌های کار و خدمت خود را مطرح کردند.

در ادامه این آئین به بهانه ۱۴ تیر ماه روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، با اهدای لوح‌های تقدیر و هدایا از دهیاران و شهرداران فعال تالش قدردانی شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش‌های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

۷۱۰۶ / ‏‬ ۷۱۲۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه روستایی دهیاران شهرداری تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید علی ترابی در جلسه شورای کشاورزی شهرستان اظهار کرد: با تمام توان از زحمات کشاورزان شهرستان حفاظت می کنیم.

وی ضمن بیان این که از ذخایر آبی موجود باید به خوبی نگهداری کرد، گفت: خدمات ما به کشاورزان ادامه دارد و ضرورت دارد در بحث کشاورزی، در کنار دولت، مسئولان شوراهای اسلامی و دهیاران  نیز پای کار باشند.

ترابی  افزود: اکنون ظرفیت تولید آب به نسبت اندک است و بنابراین ضرورت به کارگیری روش های نوین را به امری مبرم تبدیل می کند.

وی با اشاره به این که برنامه ریزی در بخش کشاورزی جدی گرفته شود، اظهار کرد: اقتصاد بخش بزرگی از شهرستان به تولید محصول و زراعت وابسته است.

وی گفت: درخصوص دریافت گزارش عملکرد روسای ادارات متولی در بخش کشاورزی کوتاه نخواهم آمد و انتظار دارم نتیجه اقدامات، برای مردم تشریح شود.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ بیمه اراضی کشاورزی، در خصوص آمادگی مکانیزاسیون ، توزیع به موقع کود و سم، توجه به مشکلات عشایر، مدیریت مناسب باغبانی و رفع مشکلات باغداران و سردخانه ها ، نظارت مناسب بر توزیع نهاده های دامی... ،خواستار ایفای نقش پررنگ تر  اداره جهاد کشاورزی شهرستان، و همکاری و تعامل  بیشتر سایر ادارات مرتبط جهت توسعه بخش کشاورزی شد.

در این جلسه مدیر جهاد کشاورزی اشنویه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، برنامه های پیش رو در حوزه های مختلف را ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق