Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مهرعلیان روز دوشنبه در تکمیل این خبر اظهار داشت: کل جمعیت تحت پوشش، ۲۸۷ هزار و ۲۶۳ تن بودند که با مشارکت ۲۰۷ هزار و ۳۱۹ تن از همشهریان در این طرح ملی، برای نزدیک به ۷۳ درصد از این جمعیت، فشار خون اندازه گیری و ثبت شد.
مهرعلیان گفت: از این تعداد، ۱۵۰ هزار و ۳۱۱ مورد سنجش فشار خون در سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) و ۵۷ هزار و ۴۸ مورد فشار خون همشهریان در ایستگاه های ثابت و سیار راه اندازی شده در سطح شهرستان، اندازه گیری و ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز بهداشت شهرستان قزوین در ادامه، گفت: طرح بسیج ملی کنترل فشار خون با هدف کنترل فشار خون بالا که یکی از معضلات خطرناک سلامتی انسان‌ها است، انجام شد و بیشترین هدف آن، افزایش آگاهی عمومی نسبت به خطرات فشار خون بالا بود.
وی افزود: این کار، در واقع شروعی برای آگاهی مردم در این زمینه بود تا به فشار خون خود به عنوان یک عامل تهدیدکننده سلامتی، توجه ویژه ای داشته باشند.
مهرعلیان با اشاره به اینکه یکی از سیاست های مرکز بهداشت شهرستان قزوین استفاده از ظرفیت ها و توان ادارات این شهرستان در ارتقای شاخص ها و اهداف نظام سلامت است، گفت: در این طرح ملی، مشارکت و حمایت سایر ارگان ها و سازمان های شهرستان قابل تقدیر بود.
وی اظهار امیدواری کرد تا این حمایت ها در سایر فعالیت های سلامت محور شهرستان نیز ادامه داشته باشد.
طرح بسیج ملی کنترل فشارخون از ۲۷ اردیبهشت تا ۱۵ تیر ۱۳۹۸ همزمان با سراسر کشور در شهرستان قزوین انجام شد.
۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح ملی کنترل فشار خون استان قزوین فشار خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج

۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی تحویل بهره برداران شهرستان آوج تحویل داده شد.

ادوات تحویلی شامل دستگاه‌های کشت مستقیم، سمپاش، کیزل پکل است که حدود ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای خرید این ادوات پرداخت شده است.

طرح جهش تولید در دیمزار‌های استان قزوین در ۱۰ محصول زراعی شامل گندم، جو، نخود، عدس، گیاهان علوفه ای، گیاهان روغنی و گیاهان دارویی به زیرکشت رفته و در۶ شهرستان و ۴۲۰ روستای استان در حال اجراست که سه هزارو ۷۵۰ نفر از کشاورزان طرف قرارداد تولید در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • مراقب این قاتل خاموش باشید
  • مراقب فشار خون، این قاتل خاموش باشید
  • مراقب قاتل خاموش باشید
  • فشارخون عامل اصلی بیماری های قلبی و عروقی
  • مراقب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین