Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی سروری دبیر جایزه جهانی گوهرشاد  در نشست خبری چهارمین دوره جایزه جهانی گوهرشاد در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه چهارمین جایزه جهانی گوهرشاد، ۱۹ تیرماه در مشهد برگزار می شود گفت: یکی از راه‌های نشر معارف قرآن و مکتب اهل بیت (ع)، معرفی و برجسته‌سازی الگوی زن مسلمان است، شخصیت‌های بزرگی همچون حضرت مریم، آسیه و شخصیت‌های اسلامی مانند حضرت خدیجه (س)، حضرت زهرا (س) و حضرت معصومه (س)، به عنوان شخصیت‌های برجسته در قرآن معرفی شده‌اند و سیره زندگانی آنان الگوی زن مسلمان امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی تصریح کرد: بانو گوهرشاد از شخصیت‌های برجسته و فرهیخته‌ای است که حدود ۶۰۰ سال پیش مسجد گوهرشاد را بنا و موقوفاتی را برای عمران و توسعه این مسجد وقف کرد. این بانو نه تنها به فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی پرداخت، بلکه جریان حکومتی را به سمت فرهنگ و هنر سوق داد.   دبیر جایزه جهانی گوهرشاد گفت: در طول تاریخ شمار بانوانی که خدمات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی داشته‌ا‌ند بسیار است، در زمان حال نیز بانوان زیادی داریم که در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، پزشکی  خدمت‌رسانی می‌کنند.   انتهای پیام// ز.م    چهارمین جایزه جهانی گوهرشاد  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

مریم عرب نژاد افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی