Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مردم اهل‌سنت ادارت خاصی به امام رضا(ع) داشته و شیعه و سنی محب اهل‌بیت هستند. ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حضرت آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی عصر امروز در دیدار با کاروان «زیر سایه خورشید» که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که میزبان بیرق متبرک امام رضا(ع) در استان کردستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرساله در دهه مبارک کرامت عطر و بوی امام رضا(ع) در استان کردستان به شمام می‌رسد و مردم از بیرق متبرک ایشان استقبال بی‌نظیری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با ذکر اینکه حضرت معصومه(س) جایگاه بسیار والایی در نزد خدا داشتند، تصریح کرد: وجود این دو شخصیت و خواهر و برادر بزرگوار در ایران افتخار بسیار بزرگی است چراکه شخصیتی کریم و کریمه و بسیار بخشنده داشتند.

وی ادامه داد: افرادی که حضرت معصومه(س) را به‌خوبی شناخته و نسبت به این شخصیت معرفت پیدا کنند بهشتی خواهند شد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی گفت: امام رضا(ع) با جایگاه ویژه خود نزد خدا همچون خورشیدی درخشان در دنیا می‌درخشد و فرمایشات ایشان روشنایی‌بخش بوده به‌طوری که دنیا را روشن می‌کند.

کاروان «زیر سایه خورشید» وارد کردستان می‌شودبیرق متبرک امام رضا(ع) وارد استان کردستان شد+برنامه‌هاحضور کاروان «زیر سایه خورشید» در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج+تصاویر

وی رسیدن به بهشت را در گرو شناخت خدا، صادقین و اهل‌بیت دانست و اظهار کرد: اهل‌بیت برای اجر و خدمت در راه خدا تلاش کردند و توسل به آنها تمام نیازها از جمله فکری و مادی را برطرف می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مردم متدین کردستان به اهل‌بیت(ع) عشق ورزیده و باید این علاقه نمایان شود چراکه برای رسیدن به بهشت باید این راه را در پیش گرفت.

وی یادآور شد: مردم اهل‌سنت ادارت خاصی به امام رضا(ع) داشته و این مسئله نیز به خوبی در روایات آمده، به‌طوری که امام شافعی هم اشعاری زیبایی درباره محبت اهل‌بیت سروده و علی‌رغم رسوبات فکری مردمان آن زمان علیه امام علی(ع)، با اشعار خویش از این امام بزرگوار دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: امام محمد غزالی که مورد احترام همه اهل‌سنت بوده امام رضا(ع) را سلطان سلاطین خوانده و احترام و جایگاه ویژه‌ای را برای ایشان قائل بود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی وجود بیرق متبرک امام رضا(ع) را در استان منشاء خیر و برکت خواند و اظهار کرد: امیدواریم توفیق همراهی با اهل‌بیت نصیب همه مردم شود چراکه شیعه و سنی همه محب اهل‌بیت هستند.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند

ایسنا/کرمانشاه یک فوق تخصص طب خواب گفت: وقتی خانواده ساعت خاصی برای خوابیدن و بیدار شدن داشته باشد، بچه‌ها هم یاد می‌گیرند به موقع بخوابند و به موقع هم بیدار شوند.

دکتر حبیب الله خزایی با بیان اینکه موضوعی که امرزوه خیلی از خانواده‌ها با آن روبرو هستند بحث دیر خوابیدن بچه‌ها است، عنوان کرد: معمولا موضوع دیر خوابیدن بچه‌ها در خانواده‌هایی بیشتر دیده می شود که نظم خاصی برای شروع خواب و یا بیدار شدن ندارند.

این روانپزشک افزود: اگر جزو آن دسته از خانواده‌ها هستیم که تا دیر وقت بیدار می مانیم و نظم خاصی برای خوابیدن و بیدار شدن نداریم، نباید انتظار داشته باشیم که فرزندانمان به موقع بخوابند و به موقع بیدار شوند.

خزایی با توصیه به خانواده‌ها برای داشتن یک نظم خاص برای خوابشان، گفت: وقتی خانواده ساعت خاصی برای خوابیدن و بیدار شدن داشته باشد، بچه ها هم یاد می گیرند به موقع بخوابند و به موقع هم بیدار شوند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: در خانواده هایی که نظم خاصی برای خوابد ندارند، معمولا توصیه و یا اجبار به فرزندان برای زود خوابیدن جوابگو نیست. اگر با رفتارمان به فرزندانمان یک الگوی مناسب خوابیدن و بیدار شدن نشان دهیم، بیشتر مورد توجه فرزندان قرار گرفته و از آن تبعیت می کنند.

خزایی با بیان اینکه معمولا فرزندان از الگوی خواب والدین خود تبعیت می کنند، عنوان کرد: حفظ بهداشت خواب در خانواده به بهبود وضعیت خواب بچه‌ها می تواند کمک زیادی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)