Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ در ادامه ماجرای افشا شدن پیام محرمانه دیپلمات انگلیسی که ترامپ را مورد انتقاد شدید قرار داده بود، امروز (دوشنبه) وزیر امور خارجه بریتانیا اعلام کرده است که این کشور، اجازه نخواهد داد تا هیچ "اخلالی" به روابط "عالی" بریتانیا با آمریکا صدمه بزند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روز پیش روزنامه دیلی میل، محتوای پیام محرمانه کیم داروک، سفیر انگلیس در آمریکا را که در آن دولت و رئیس‌جمهور آمریکا را "بی منطق"، "غیر مطمئن" و "بی‌کفایت" خوانده بود افشا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داروک این پیام را برای دولت بریتانیا ارسال کرده بود.

در همین خصوص، جرمی هانت، وزیر امور خارجه بریتانیا، اعلام کرده است: "البته من از وقوع این موضوع متاثرم. فکر نمی‌کنم هرکسی در آمریکا از نوع تبادل نظر شفاف ما متعجب شود، در وزارت امور خارجه دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد؛ اما آنچه که ما اجازه رخ دادنش را نخواهیم داد، صدمه دیدن روابط عالی ما با آمریکا که نزدیک‌ترین هم‌پیمان ما در جهان به شمار می‌رود، به واسطه هر نوع اخلالی است".

پیش‌تر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتش مقابل خبرنگاران اعلام کرد که داروک، به بریتانیا نیز خوب خدمت نکرده است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال انگلیس بریتانیا دونالد ترامپ جرمی هانت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله