Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان خدام حرم رضوی برای شرکت در برنامه زیرسایه خورشید وارد فرودگاه بوشهر شدند و آیین استقبال از این کاروان با حضور پرشور مردم شهر بوشهر برگزار شد. ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با دهه کرامت بعداظهر امروز کاروان خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه(ع) و حاملان پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) از طریق فرودگاه وارد بوشهر شدند و مورد استقبال با شکوه مردم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تبریک ایام دهه کرامت و با اشاره به ورود کاروان خادمان حرم رضوی به استان اظهار داشت: 10 خادم حرم رضوی با استقبال مردم وارد فرودگاه بوشهر شدند.

اکبر قائدی با اشاره به اینکه خدام حرم رضوی به همه شهرستان‌های استان اعزام می‌شوند تصریح کرد: خدام حرم رضوی در قالب سه تیم به همه شهرستان‌های استان اعزام می‌شوندو جشن‌های زیر سایه خورشید در نقاط مختلف برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای بیش از 400 برنامه در استان بوشهرافزود: برگزاری این برنامه‌ها تا 24 تیرماه در شهرها، مناطق نظامی، روستاها، مراکز درمانی و نقاط محروم ادامه دارد.

400 برنامه جشن زیر سایه خورشید در استان بوشهر برگزار می‌شود جشن‌های دهه کرامت در بوشهر با غبارروبی قبور شهدا آغاز شد 400 برنامه ‌در دهه کرامت توسط نمایندگی آستان قدس رضوی استان بوشهر برگزار می‌شود

دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر بیان کرد: خادم حرم امام رضا(ع) در ایام دهه کرامت با حضور در 10 شهرستان استان بوشهر برنامه‌های گوناگونی تحت عنوان جشن‌های زیرسایه خورشید اجراء می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند

وحید اسکندری گفت: این تعداد از زائران گیلانی هشتم اردیبهشت از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) به حج عمره اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد:طول این سفر معنوی برای این زائران ۱۰ روز است که پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه است و پس از آن به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام (ره) در تهران حرکت می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین زائران گیلانی حج تمتع نیز در قالب چهار کاروان شامل ۲ کاروان با ظرفیت هر کدام ۹۵ نفر و ۲ کاروان کاروان‌های ۱۲۰ و ۱۳۵ نفره سوم خردادماه امسال با ۲ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت عازم سرزمین وحی خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت گیلان بیان کرد: یک کاروان از زائران حج تمتع به تعداد ۱۸۵ نفر نیز هفتم خردادماه از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) عازم این کنگره عظیم می شوند.

وی عنوان کرد: ۶۳۰ زائر حج تمتع امسال از استان شامل؛ ۳۵۹ زن و ۲۷۱ مرد از شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، لاهیجان، رودسر، لنگرود، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، صومعه‌سرا، فومن، رودبار، خمام، املش و سیاهکل هستند.

مدیرکل حج و زیارت گیلان اضافه کرد: مسن ترین زائر امسال بانویی ۸۲ ساله و کوچکترین آنها پسر نوجوان ۱۲ ساله است.

امسال بعد از ۹ سال توقف، پروازهای عمره مفرده به سرزمین وحی از سر گرفته شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند