Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده وقتی در مقابل آینه می‌ایستید، برای دقایقی به صورت‌تان خیره شوید و به حالت و شکل آن دقت کنید، اما آیا می‌دانستید همین فرم صورت‌تان می‌تواند به شناخت‌تان از ویژگی‌های شخصیتی‌تان کمک کند؟

جالب است بدانید از نظر روان شناسان، حالت و شکل صورت انسان‌ها با ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها در ارتباط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ضمن، دانستن حالت و شکل صورت در زمان انتخاب کلاه یا مثلا کوتاه کردن مو هم بسیار کمک کننده است.

با این حال، مطالعه این مطلب و آگاه شدن از رابطه مدل صورت افراد و ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها، به شما کمک می‌کند ارتباط بهتری با دیگران داشته باشید و شناخت بهتری از ویژگی‌های رفتاری آن‌ها با توجه به فرم صورت‌شان به دست آورید.

اگر صورت‌تان مستطیلی است

این افراد صورت بلند و کشیده‌ای دارند. افرادی که فرم صورت شان شبیه مستطیل است، باهوش هستند و علاقه دارند درباره همه چیز خوب فکر کنند. از آن جا که این افراد متفکر هستند، در نتیجه بسیار برنامه‌ریز و دقیق هستند.

اگر صورت‌تان مثلثی برعکس است

این افراد پیشانی‌بلند و بزرگی دارند و وقتی با آن‌ها آشنا می‌شوید، متوجه خواهید شد که قلب بزرگی دارند. این افراد با دوستان و آشنایان بسیار گرم هستند و انسان‌هایی دوست داشتنی محسوب می‌شوند.

اگر صورت‌تان به شکل الماس است

این افراد وسط صورت‌شان پهن‌ترین قسمت صورت است و قسمت چانه و پیشانی آن‌ها باریک می‌شود. افراد این دسته، علاقه زیادی به کلمات و ارتباطات بسیار قوی با دیگران دارند. این افراد به شدت کمال‌گرا هستند و این خصوصیت در محیط کار بسیار عالی است یعنی این افراد فشار زیادی را بر روی خود تحمل می‌کنند تا به موفقیت دست یابند.

اگر صورت‌تان بیضی است

این افراد طول صورت‌شان از عرض صورت‌شان بیشتر و این مدل یکی از معمول‌ترین مدل‌های صورت در بین مردم است. جالب است بدانید انتخاب موی مناسب برای این گونه صورت‌ها به شدت سخت است. افراد در این دسته به شدت واقع‌بین هستند و اهداف خود را خیلی بالا در نظر می‌گیرند.

اگر صورت‌تان دوک مانند است

این افراد شبیه افرادی با صورت مستطیلی هستند، اما حالت چهره این دسته کمی گردتر است. افراد در این دسته به شدت علاقه دارند که قوانین را رعایت کنند و معمولا علاقه‌ای به انجام کار‌هایی با احتمال خطر بالا ندارند. شاید در ابتدا کمی کم حرف به نظر برسند، اما وقتی این افراد را بشناسید، می‌فهمید که گوشه‌گیری‌شان در مقابل انسان‌هایی است که برای‌شان غریبه محسوب می‌شوند.

اگر صورت‌تان گرد است

افرادی که صورتی گرد دارند، معمولا افرادی مهربان با رفتار‌هایی دوستانه هستند. این افراد بسیار گرم و حساس هستند و با دیگران سریع می‌جوشند و خیلی راحت و سریع با دیگران دوست می‌شوند و فقط در این زمینه باید کمی محتاط باشند تا برای خودشان، دردسر درست نکنند.

اگر صورت‌تان مربعی است

این افراد پیشانی و فک پهنی دارند و از این دو قسمت شناسایی می‌شوند! اگر شما جزو این دسته از افراد هستید یک دوست خوب برای اطرافیان‌تان محسوب می‌شوید. افراد با صورت مربعی به طور ذاتی، توانایی رهبری گروه‌های مختلف و در موقعیت‌های استرس‌زا در مقایسه با سایر افراد قدرت کنترل بیشتری دارند. احساسات این افراد، کمترین تاثیر را در تصمیم‌گیری‌های شان دارد.

اگر صورت‌تان مثلثی است

این افراد فک پهن‌تری به نسبت پیشانی خود دارند و معمولا آدم‌های پر شر و شور و هنرمند و خلاق و شاید بتوان گفت کمی حساس هستند؛ بنابراین اگر فرم صورت همسر یا دوست‌تان شبیه مثلث است، کمی در رفتار با او دست به عصاتر باشید تا از دست‌تان ناراحت نشود!

اگر صورت‌تان ذوزنقه‌ای است

این افراد صورتی زاویه‌دار دارند و علاقه‌مند هستند که بیشتر کارهایشان را خودشان انجام دهند و به کمک دیگران نیازی ندارند. معمولا دیگران روی راهنمایی و کمک این افراد حساب می‌کنند و همین مسئله معمولا برایشان مشکل ساز می‌شود. حالت چهره این افراد ممکن است کمی خشن به نظر برسد، اما بهتر است آن‌ها را بشناسید تا متوجه شوید این‌گونه نیست.

اگر صورت‌تان قلبی است

این افراد پیشانی پهن و چانه باریکی دارند و از نظر ابعاد و فاصله اعضای صورت با یکدیگر، معمولا جزو زیباترین‌ها هستند. افرادی که فرم صورت‌شان شبیه قلب است، قلب بسیار بزرگی دارند و علاقه بسیاری دارند که خلاق باشند. این افراد گاهی یک دنده می‌شوند، اما همیشه افکار نیرومندی دارند.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

رابطه روان‌شناسانه مدل صورت افراد و ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تست شخصیت جالب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید

علیرضا مسعودی معروف به علی مشهدی درباره سریال جدید خود با نام «بدل» که با پایان مجموعه «هفت سر اژدها» از این شبکه پخش می شود به خبرنگار مهر بیان کرد: قصه و اتفاقات سریال «بدل» در سال ۱۴۰۲ رخ می دهد و درباره خانواده عطاران است؛ شهرام قائدی نقش پدر را در خانواده عطاران بازی می کند که نسل اندر نسل عطار هستند. پریسا مقتدی نقش همسرش را بازی می کند و عرفان آصفی نقش پسر خانواده را با نام رضا عطاران دارد.

وی درباره عرفان آصفی که بیشتر در تئاتر فعالیت داشته است توضیح داد: رضا عطاران که تحصیلات مرتبط با هوا و فضا در خارج از کشور دارد پس از پنج سال به ایران باز می گردد. نقش او را عرفان آصفی بازی می کند که سال گذشته در فیلم «ویلای ساحلی» کیانوش عیاری نقش اصلی را داشت و اینجا هم نقش اصلی سریال را دارد.

این نویسنده و کارگردان درباره قصه «بدل» بیان کرد: طرح این قصه را حدود ۲۰ سال پیش نوشتم و کنار گذاشتم و بعد از سال ها فکر کردم الان وقت آن است که ساخته شود.

مسعودی درباره نام رضا عطاران و اینکه برای این قصه با خود عطاران گپ و گفتی داشته است یا خیر بیان کرد: به هر حال من سال هاست در مقام نویسنده کار می کنم و سال های اخیر هم کارگردانی کرده ام. عطاران هم از مدل کاری من خبر دارد و برایش سوال نبود که چرا سراغ اسم او رفته ام. اما من زنگ زدم و برای استفاده از نامش از او اجازه گرفتم.

این فیلمنامه نویس درباره کمدی های سال های اخیر که نتوانسته است مخاطب را راضی کند، بیان کرد: من همه سریال های تلویزیون را می بینم چون آثار همکاران من است و همیشه این آثار را دنبال کرده ام. مساله این است که الان چهار یا پنج پلتفرم اصلی داریم و فضای مجازی هم بسیار فعال است. فضا نسبت به ۲۰ سال پیش خیلی تغییر کرده است. گرفتاری مردم هم بیشتر شده است. آن زمان شاید ساعت ۷ شب خانه بودید اما الان آنقدر دلمشغولی ها زیاد شده است که باید تا آخر شب کار کنید.

وی درباره اینکه سریالش چقدر می تواند فضای جدیدی در میان کمدی ها داشته باشد، عنوان کرد: این سریال هم از موقعیت های کمدی و هم از کمدی کلامی برخوردار است. شخصیت ها در این سریال فانتزی نیستند. شخصیت هایی که در این سریال انتخاب کرده ام به گونه ای هستند که مردم با آنها همذات پنداری دارند و ما به ازای آنها را می بینند. پیش از این هم سال ها تلاش کرده ام که مردم با شخصیت های آثارم ارتباط بگیرند و کاراکترها و شخصیت ها را اطراف خود دیده باشند.

نویسنده «کوچه اقاقیا» اضافه کرد: نویسنده هایی مثل پیمان و محراب قاسم خانی تخصص شان در فانتزی است ولی من هرچه ساختم مابه ازای آن را در زندگی خودم دیده ام مثل «نوروز رنگی» که چند سال پیش پخش شد و «بدل» هم چنین ویژگی ای دارد. غیر از شخصیت ها، بخشی از داستان هم براساس یک واقعیت است.

مسعودی در ادامه درباره حضور بازیگران در سریال های تلویزیونی با توجه به دستمزدهای شبکه خانگی بیان کرد: الان دستمزدها در پلتفرم ها آنقدر بالا و عجیب و غریب است که بسیاری از بازیگران را نمی توانید در تلویزیون داشته باشید. با این ارقامی که آن طرف رد و بدل می شود مگر می توانید به بازیگرانی چون جواد عزتی بگویید به تلویزیون بیاید. خود من با رقم های تلویزیون رویم نمی شود به اینها که رفقایم هستند بگویم به تلویزیون بیایند.

وی در پایان درباره اینکه چرا خودش به پلتفرم ها نمی رود و کار بسازد، بیان کرد: تلویزیون مخاطب بسیار بالایی دارد من ادعایم می شود تمام ایران را گشته ام و در سراسر ایران دیده ام که هنوز تلویزیون شان روشن است. شک نکنید یک سریال تلویزیونی در شبکه سه میزان بیننده اش خیلی بیشتر از سریالی است که در شبکه نمایش خانگی درباره اش بحث می شود.

کد خبر 6091923 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • پیش بینی آرتروز ۸ سال زودتر، با هوش مصنوعی و یک آزمایش خون
  • با دقت در نحوه خوابیدن به خواسته‌های درونی خود پی ببرید
  • محققان: با هوش مصنوعی می‌توان آرتروز را ۸ سال زودتر پیش‌بینی کرد
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • ساخت نشانگر تشخیص اختلالات گوارشی
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد