Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@07:35:07 GMT

مرگ کودک گیلانی بر اثر مصرف شربت متادون

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۲۰۹۸

مرگ کودک گیلانی بر اثر مصرف شربت متادون

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " علی رمضانی "  با بیان این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه کودکی در مطب پزشک در شهر کوچصفهان فوت کرده، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تحقیقات انجام شده مشخص شد کودکی 2 ساله در منزل از روی کنجکاوی و غفلت والدین شربت متادون را که در جای قابل دسترس بوده برداشته و مقداری از آن را خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برابر تشخیص و معاینه پزشک پسر خردسال بر اثر مصرف شربت متادون مسموم و فوت کرده است.

سرهنگ رمضانی بیان داشت: با هماهنگی مرجع قضائی جسد کودک به باغ رضوان انتقال داده شد و در این راستا پرونده تحت رسیدگی است

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پزشک ماموران پلیس مرگ والدین برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ بهادر دیلمی گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس اگاهی در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی یک خودروی نیسان حامل چوب‌های جنگلی در یکی از محور‌های کوهستانی خبر داد و افزود: ماموران با در اقدامی غافلگیرانه خودروی نیسان را توقیف و در بازرسی از آن ۳ تن چوب که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های بالادستی تنکابن برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطر نشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهم را به مرجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ دیلمی، ارزش چوب‌های مکشوفه را براساس نظر کارشناسان ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

دیگر خبرها

  • تهدیدات مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟
  • عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • خطرات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن