Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@00:42:05 GMT

كنسرت گروه «كر تُنال» در تالار رودکی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۲۷۵۹

كنسرت گروه «كر تُنال» در تالار رودکی

گروه «کر تنال» در تالار رودکی کنسرت برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، گروه «كر تُنال» با حضور پيانيست و رهبر مهمان خانم «يانيا كناپيچ» از كشور كرواسي و به مدیریت هنری و سرپرستی «ميلاد عمرانلو» ۲۷ و ۲۸ تیرماه ساعت ۲۱ با حمایت انجمن موسیقی ایران در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این کنسرت آثاری از موسیقی کرال معاصر، آهنگسازان کروات، موسیقی محلی کرواسی و موسیقی کرال پاپ اجرا می‌شود.

 

یانیا کناپیچ، پیانیست، رهبر کر و مدرس آواز از کشور کرواسی، در سال 2005 تحت نظر پروفسور «هری گوسک» در آکادمی موسیقی زاگراب در رشته ساز پیانو فارغ التحصیل شد . وی رهبری کر را در مدرسه رهبران کر انجمن رهبران کرواسی تحت نظر پروفسور «برانکو استارک» فرا گرفته و از سال 2014 در این زمینه فعال است.  

 

کناپیچ در بین سال های 2014 تا 2018 ، مدیر هنری گروه کر در کرواسی بوده و همراه این گروه جوایز متعددی را جشنواره های داخلی و بین المللی به دست آورده است. همچنین در سال 2018 از جانب انجمن رهبران کر کرواسی، جایزه ویژه رهبری را دریافت کرده و در سال 2019 نیز از ایشان برای داوری در رهبری را دریافت کرده و در سال 2019 نیز از ایشان برای داوری در ششمین دوره مسابقات گروه های کر کودکان کرواسی دعوت به عمل آمده است. هم اکنون به عنوان مدرس پیانو در مدرسه موسیقی «واراژدین» مشغول به کار است.فعالیت دیگر او رهبری گروه آوازی موسیقی پاپ مدرسه واراژدین و گروه کر آکادمیک بخش سازمان و انفورماتیک کرواسی است.

 

تهيه كننده این اجرا عليرضا فواكهي و مدير اجرايي رامين براتي است.

 

علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت اکسیر کنسرت به آدرسexirconcert.com  مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت مسجد اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان قم کانون های مساجد امامزادگان و بقاع متبرکه تالار رودکی کرواسی بنیاد رودکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد

به گزارش ورزش سه، تیم دینامو زاگرب امشب در غیبت صادق محرمی مدافع ایرانی تیمش موفق شد واراژادین کرواسی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا بدین ترتیب زاگربی‌‌ها پس از تلاش های پی در پی این فصل صدرنشین شوند.
دینامو زاگرب بر خلاف فصل های گذشته، این فصل برای صدرنشینی با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده بود و حتی در نیم فصل مدیران این تیم در فکر بودند تا با نیمی از بازیکنان این تیم به صورت یک طرفه فسخ کنند و نسل جدیدی را پرورش دهند که حالا به نظر می‌رسد وضعیت مطلوب آنها است.
دینامو در فاصله ۴ هفته تا پایان فصل با یک امتیاز بیشتر از ریکا، ۷۲ امتیازی شده و صدرنشین لیگ کرواسی است و هفته بعد هم این دو تیم قرار است با یکدیگر جدالی مستقیم داشته باشند که می‌تواند بر کارنامه صادق محرمی مدافع سابق پرسپولیس نقش پررنگی داشته باشد.

محرمی که با توجه به مصدومیت سنگینی که در جام ملت‌های آسیا متحمل شد، فصل را از دست داده و از طرفی دیگر صدرنشینی دینامو می‌تواند با یک قهرمانی دیگر برای او همراه باشد.
صادق محرمی از فصل 2019-2018 به لیگ کرواسی و باشگاه دینامو زاگرب پیوست و دینامو، غول فوتبال کرواسی محسوب می‌شود که همین موضوع باعث قهرمانی‌های پیاپی محرمی شده است. این ملی‌پوش ۵ بار در لیگ کرواسی قهرمان شده و ۲ بار هم پیش از آن به عنوان شاگرد برانکو در پرسپولیس جام قهرمانی لیگ را لمس کرده بود و حالا امیدوار است رکورد قهرمانی خود در لیگ های کشوری را حفظ کند و ۸ فصل متوالی قهرمان بماند.

دیگر خبرها

  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت