Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@12:52:47 GMT

برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت در بندر آستارا

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۳۲۳۴

برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت در بندر آستارا

ویژه برنامه جشن بزرگ دهه کرامت به مناسبت میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و میلاد امام رضا (علیه الاسلام) در بندر آستارا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، ویژه برنامه جشن بزرگ دهه کرامت به مناسبت میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و میلاد امام رضا (علیها) سه شنبه(۱۸ مرداد) راس ساعت ۹:۳۰ شب در محل آمفی تئاتر روباز ساحل سفیر امید برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم با اجرای برنامه های شاد و مفرح همراه و گروه انجمن نمایشی آستارا به اجرا خواهد پرداخت.

 

اجرای موسیقی، تئاتر، مسابقه و اهدای جوایز ارزنده به قید قرعه به شرکت کنندگان از دیگر بخش های این جشن است.

 

گفتنی است، این جشن بزرگ به همت موسسه مردم نهاد بانوان خلاق جوان و با همکاری کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل آستارا برگزار می شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت اردبیل قم مسجد حجت الاسلام ارزانی امامزادگان و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی هلال احمر بندر آستارا روز دختر دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت:: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی طی چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش ۸ میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

ابوطالب گرایلو افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند. 

وی اظهار امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های تزانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری بشود.

گرایلو اظهار کرد: با اتخاذ تمهیدات مناسب به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که بیش از دو برابر رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی